۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هدف دشمن فتنه انگیزی برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات است
کد خبر: ۳۳۹۷۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

هدف دشمن فتنه انگیزی برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: هدف دشمن انتخابات پیش رو است که تمام تلاش خود را برای حضور کم رنگ مردم و فتنه انگیزی انجام می‌دهد.

هدف دشمن فتنه انگیزی برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام مهدی جو امروز(چهارشنبه) در جلسه تعامل و هم‌افزایی سپاه و نیروی انتظامی شهرستان قزوین اظهار کرد: خداوند به شیوه‌های مختلفی بالاترین دستاورد حکومت دینی و ارزش دینی را «امنیت» می‌داند، خداوند برای هیچ چیزی مثل امنیت، اهمیت و ارزش قائل نشده است.

وی افزود: اولین ویژگی مهم شهرها وجود امنیت و آرامش است البته شهری که امنیت داشته باشد نعمت، رزق و برکت هم به همراه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: هرگروه یا جریانی یک نشانه‌ای دارد و نماد خدا در زمین یک خانه است و ویژگی‌های این خانه امنیت در آن است.

وی عنوان کرد: مسئله امنیت خیلی حائز اهمیت است؛ بعد از سلامتی نعمتی بالاتر از امنیت نیست؛ در واقع امنیت و سلامتی دو نعمت مجهول بوده و شناخته شده نیستند.

باید مراقب نفوذ دشمن بود

این مقام مسئول بیان کرد: یکی از مسائل مهم امنیت، امنیت معنوی است، یعنی جامعه‌ای که مدعی نظام معنوی است باید شرایطی فراهم شود که فرد در جامعه به سوی معنویت سوق پیدا کند، فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی ارتباط با خدا و همچنین ارتباط با محرومین جامعه و دستگیری از آنها است.

وی به انواع امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: امنیت جانی، امنیت مالی، امنیت آبرویی و شخصیتی که یکی از مطالبات جدی خداوند در قران کریم است، امنیت سیاسی، امنیت قضایی، امنیت ذهنی که نباید حتی در ذهن نسبت به کسی سوء ظن داشت از امنیت‌هایی هستند که باید در جامعه رعایت شود تا جامعه رو به رشد معنوی حرکت کند.

مهدی‌جو تاکید کرد: امروز باید مراقب نفوذ دشمن بود، نفوذ این نیست که خود امریکا با تفنگ بالای سر ما باشد بلکه منظور نفوذ در تمامی شبکه‌های داخلی است که باید مراقب بود که نفود خیلی خطرناک‌تر است، نقشه دشمن مرحله به مرحله تغییر می‌کند که این برای دشمن هم هزینه آور است.

وی در پایان گفت: بزرگترین ضربه‌ای که می‌توان به دشمن وارد کرد این است که نقشه دشمن را سریع زمین بزنیم و هدف آنها انتخابات پیش رو است که تمام تلاش خود را برای حضور کم رنگ مردم و فتنه انگیزی انجام می‌دهد، اگر از جنگ امنیتی دشمن عبور کنیم دست دشمن خالی خواهد بود و هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/5001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان