۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ورود سامانه بارشی شدید به قزوین/ مسئولان تهمیدات لازم برای مقابله با سیل و طوفان را درنظر بگیرند
کد خبر: ۳۳۹۷۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲ ساعت: ۷:۹ ↗ لینک کوتاه

‍مدیرکل مدیریت بحران استان هشدار داد

ورود سامانه بارشی شدید به قزوین/ مسئولان تهمیدات لازم برای مقابله با سیل و طوفان را درنظر بگیرند

‍مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به لزوم پیش‌بینی تمهیدات در پی ورود سامانه بارشی به استان گفت: شهروندان نیز به توصیه‌ها و هشدارهای اداره‌کل مدیریت بحران، صدا و سیما و هواشناسی توجه جدی داشته باشند.

ورود سامانه بارشی شدید به قزوین/ مسئولان تهمیدات لازم برای مقابله با سیل و طوفان را درنظر بگیرند

قدرت‌اله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بنا به هشدارهای سازمان مدیریت بحران کشور و پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی استان از اواخر شب چهارشنبه (دوم بهمن ماه) استان میزبان یک سیستم بارشی شامل برف و باران خواهد بود که این سامانه بارشی بویژه در روز پنجشنبه سوم بهمن ماه این هفته، جو استان را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: لازم است دستگاه‌های خدمات رسان و عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان آمادگی کامل داشته باشند و شهروندان نیز به توصیه‌ها و هشدارهای اداره‌کل مدیریت بحران، صدا و سیما و هواشناسی توجه جدی داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: امیدواریم مجموعه‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس راه، شهرداری‌های سراسر استان، هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، شرکت‌های آب، برق، گاز، مخابرات، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دو روز آخر این هفته کلیه امکانات و نیروی انسانی خود را برای رعایت حال مردم و جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از این سامانه بارشی بصورت آماده باش و فعال در ماموریت‌های سازمانی و مدیریت بحران در میدان کار و تلاش جهادی در نظر داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: لازم است دستگاه‌های مذکور گزارش کار روزانه به مدیریت بحران استان داشته و همچنین بصورت شبانه روزی پاسخگوی مردم و شهروندان هم استانی باشند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان