۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رده‌بندی برترین‌های کشتی آزاد جهان اعلام شد/ یزدانی همچنان در صدر
کد خبر: ۳۳۹۷۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱ ساعت: ۱۴:۰ ↗ لینک کوتاه

رده‌بندی برترین‌های کشتی آزاد جهان اعلام شد/ یزدانی همچنان در صدر

در تازه‌ترین رده‌بندی آزادکاران جهان، حسن یزدانی در صدر وزن ۸۶ کیلوگرم قرار دارد.

رده‌بندی برترین‌های کشتی آزاد جهان اعلام شد/ یزدانی همچنان در صدر
 
 

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛سایت فدراسیون کشتی نوشت: اتحادیه جهانی کشتی، تازه‌ترین رده‌بندی آزادکاران این رشته را اعلام کرد که بر این اساس رده‌بالاترین نماینده ایران در میان آزاد‌کاران دنیا، حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم است که در رده‌بندی دسته خود صدرنشین است. پس از یزدانی، پونیا دیپاک از هند جیمز داونی از آمریکا دوم و سوم هستند.

در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان‌پور جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده و این در حالی است که بکا لوماتادزه از گرجستان، ادریسوف ماگومدرسول از روسیه و راهول بالاصاحب به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

در رده بندی برترین‌های وزن 65 کیلوگرم هیچ کشتی‌گیری از ایران وجود دارد. رشیدوف از روسیه، باجرانگ از هند و نیازبکوف از قزاقستان اول تا سوم هستند.

در 70 کیلوگرم یونس امامی در جایگاه سوم قرار دارد. دیوید بائف از روسیه و نورکوژا کیاپانوف قزاقستان در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

در 74 کیلوگرم که هیچ نماینده‌ای از ایران وجود ندارد، سیداکوف از روسیه، چامیزو مارکز از ایتالیا و کایسانوف از قزاقستان رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

صدرنشین رده بندی برترین آزاد کاران وزن 79 کیلوگرم که در آن هم هیچ کشتی‌گیری از ایران حضور ندارد. کایل داگلاس از آمریکا است پس از او، حسنوف از آذربایجان و سالکازانوف از اسلواکی به ترتیب دوم و سوم هستند.

در وزن 92 نیز یک ایرانی دیگر جزو نفرات برتر است. در این وزن علیرضا کریمی جایگاه دوم را در اختیار دارد. مایکل کاکس از آمریکا بالاتر از کریمی و و ایراکلی سیتوری از از گرجستان پایین‌تر از او در رده‌های اول و سوم قرار دارند.

در رده‌بندی برترین‌های 97 کیلوگرم دو نماینده از ایران حضور دارند. محمدحسین عسگریان هشتم و علی شعبانی سیزدهم هستند. سعدالله‌اف روس، شریفوف از آذربایجان و اسنایدر از آمریکا به ترتیب برترین‌های این وزن هستند.

در 125 کیلوگرم هم ایران دو نماینده در جمع برترین‌های این وزن دارد. یدالله محبی در جایگاه هشتم و امیرحسین زارع یک پله پایین‌تر از او در رده نهم قرار دارد. پتریاشویلی از گرجستان، آکگول از ترکیه و خوتسیانیفسکی هم در این رده‌بندی به ترتیب او تا سوم هستند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان