۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین موج سواری سلبریتی‌ها از سقوط هواپیمای اوکراینی/ وقتی باران کوثری، فرخ نژاد و امیر جعفری دلسوز مردم می‌شوند
کد خبر: ۳۳۹۶۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱ ساعت: ۱۰:۱۷ ↗ لینک کوتاه

پروژه فریبکارانه به نام دلسوزی؛

موج سواری سلبریتی‌ها از سقوط هواپیمای اوکراینی/ وقتی باران کوثری، فرخ نژاد و امیر جعفری دلسوز مردم می‌شوند

بهانه گیری سلبریتی ها برای سقوط هواپیما در حالی بود که این جماعت پرسروصدا کمتر واکنشی به ترور حاج قاسم سلیمانی ابراز کردند.

موج سواری سلبریتی‌ها از سقوط هواپیمای اوکراینی/ وقتی باران کوثری، فرخ نژاد و امیر جعفری دلسوز مردم می‌شوند
 
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین؛بعد از خبر تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی و حواشی همراه آن، موج انصراف برخی مجریان از تلویزیون و کناره گیری سینماگران از جشنواره فجر داغ شد. جالب تر آنجا بود که بعضی از بازیگران و کارگردانان با آنکه حتی فیلمی هم در جشنواره نداشتند خبر انصراف خود را از این جشنواره سینمایی منتشر کردند. اما درباره نوع رفتار این به اصطلاح هنرمندان نکاتی قابل ذکر است که در ادامه خواهید خواند:

1. با اندک جستجویی در فضای مجازی متوجه خواهیم شد که این موج خبری توسط افرادی راه اندازی شده که مردم سال هاست این قشر خاص را تحت عنوان «سلبریتی» می شناسند. جماعتی که شهرت و ثروت محور اصلی زندگی آنهاست. پس با این تفسیر اتفاق خاصی رخ نداده و همان سلبریتی ها بار دیگر خبرآفرینی کردند نه هنرمندان کشور که جمعیت آنها چندصد برابر این اقلیت مشهور است. حرکت جدید در این میان، کناره گیری برخی مجریان صداوسیما بود که شاید بتوانند از این میان شهرت بیشتری برای خود دست و پا کنند.

2. این سلبریتی ها که گمان می کردند از رهگذر سقوط هواپیما بهانه ای برای خدشه به اعتبار نظام پیدا کرده اند، بدون فوت وقت کار خود را شروع کرده و حتی منتظر شنیدن توضیحات بیشتر نشدند. امروز که از آن حادثه تلخ بیش از چند روز می گذرد، آن موج فروکش کرده و حتی بدخواهان هم نتوانستند با کار خیابانی این موضوع را به دلیلی برای افتراق بین مردم تبدیل کنند و بار دیگر روسیاهی برای سلبریتی ها باقی ماند.

3. بهانه گیری سلبریتی ها برای سقوط هواپیما در حالی بود که این جماعت پرسروصدا کمتر واکنشی به ترور حاج قاسم سلیمانی ابراز کردند. شهیدی که ملت ایران بخشی مهمی از امنتیش را مدیون تلاش های او و یارانش است. تاسف بار تر آنکه برخی از آنها حتی برای تحرکات میدانی به نام دلسوزی برای جانباختگان هواپیما بنزینی هم بر آتش ریختند.
 
4. دور از انتظار نیست که این سلبریتی ها که حرف از کناره گیری به میان آورده اند، چندی بعد و بدون سروصدا سر کارهایشان حاضر شوند؛ موضوعی که اتفاقا تجربه رخداد آن در گذشته وجود دارد. جالب آنجاست که افرادی نظیر محسن تنابنده و احمد مهرانفر در حرکتی نو گفتند که بعد از بازی در پایتخت شش انصراف خواهند داد!

5. نکته ای که باید یادآوری شود آن است که این جماعت به ظاهر دلسوز همان هایی هستند که مانند امیر جعفری، مردم ایران رعیت و تن پرور خواندند یا مثل حمید فرخ نژاد، خم ابروی پسرش را از نبودن هشتاد میلیون نفر جمعیت ایران مهم تر دانسته بود. از همه واضح تر پاسپورت امریکایی باران کوثری بود که اوج فریبکاری سلبریتی ها را نشان داد که این افراد اساسا نمی توانند برای مردم ایران دلسوز باشند.
انتهای پیام/1404
منبع:جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان