۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پرداخت ۱۰۲ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده قزوینی
کد خبر: ۳۳۹۶۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱ ساعت: ۱۰:۶ ↗ لینک کوتاه

پرداخت ۱۰۲ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده قزوینی

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۰۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان امسال به کشاورزان خسارت دیده از سیل در استان قزوین پرداخت شده است.

پرداخت ۱۰۲ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده قزوینی

حمیدرضا تبسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تعداد کشاورزان خسارت دیده استان از سرمازدگی سال ۹۷ که مشمول استمهال بدهی وام هستند ۱۵ هزار و ۴۵۰ نفر و به میزان ۹۳ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: 102 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان امسال به کشاورزان خسارت دیده از سیل در استان قزوین پرداخت شده که این تسهیلات به ۸۶۴ کشاورز خسارت دیده اختصاص دارد.

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده به کشاورزان خسارت دیده در بخش‌های زراعت، باغبانی، دام و طیور، پرورش زنبور عسل، شیلات و آبزیان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: سیل اوایل امسال ۶۴۹ میلیارد ریال به بخش‌های مختلف کشاورزی استان قزوین خسارت وارد کرد که بیشترین آن با ۲۵۴ میلیارد ریال مربوط به بخش زراعت بود؛ به طوری که در جریان این حادثه بیش از چهار هزار هکتار از مزارع دچار آسیب شدند.

تبسمی عنوان کرد: در جریان سیل امسال هچنین به بیش از یک هزار و 500 هکتار از باغ‌های استان قزوین به میزان ۱۱۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد.

وی در پایان گفت: سیل در سال جاری همچنین به ۴۰۰ واحد دامداری سنتی و یک هزار و 500 قطعه طیور، پنج استخر پرورش ماهی و ۶۰ هزار قطعه بچه ماهی به میزان ۱۳۴ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان