۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تشکل‌های دانشجویی نباید نسبت به مسائل اصلی جامعه بی‌تفاوت باشند
کد خبر: ۳۳۹۶۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ساعت: ۱۴:۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

تشکل‌های دانشجویی نباید نسبت به مسائل اصلی جامعه بی‌تفاوت باشند

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: برخی فعالیت دانشجویی را تنها در محدوده فعالیت‌های سیاسی و صدور بیانیه می‌دانند؛ درحالیکه تشکل‌های دانشجویی نباید نسبت به مسائل اصلی جامعه بی‌تفاوت باشند.

تشکل‌های دانشجویی نباید نسبت به مسائل اصلی جامعه بی‌تفاوت باشند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ عباس کاظمی ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری بسیج دانشجویی استان قزوین و کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: فعالیت جاری و روزانه بسیج دانشجویی باید حل مسائل جامعه باشد.

وی افزود: نباید ظرفیت‌های دانشجویی در فضای بروکراسی زمین‌گیر شود و باید راه را برای حضور دانشجویان در جهت حل مسائل اصلی جامعه باز کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: برخی فعالیت دانشجویی را تنها در محدوده فعالیت‌های سیاسی و صدور بیانیه می‌دانند؛ درحالیکه تشکل‌های دانشجویی نباید نسبت به مسائل اصلی جامعه بی‌تفاوت باشند بلکه باید در جهت حل این مسائل گام بردارند.

وی عنوان کرد: بسیج دانشجویی باید با انجام فعالیت‌های گسترده جهادی و محرومیت زدایی و مطالبه گرایانه، ظرفیت‌های موجود در دانشجویان را فعال کند.

در ادامه مجید مومنی اظهار کرد: بزرگترین سرمایه یک کشور، سرمایه اجتماعی آن کشور است و بدرقه شهید سلیمانی در سراسر کشور این سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

وی در ادامه افزود: دانشجویان بسیجی، آتش به اختیار در سطح استان در جهت محرومیت زدایی در حال فعالیت هستند و فعالیت‌های بسیار خوبی در بسیج دانشجویی با حضور جوانان بسیجی در حال انجام است که قابل تقدیراست.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در پایان گفت: با امضای این تفاهم نامه دو مولود انقلاب اسلامی به یک هم‌افزایی بیش از پیش دست خواهند یافت تا با استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر خدمات بهتری را به محرومین ارائه کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان