۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین انفجار منزل در اسفرورین و کشف بیش از ۴ کیلو موادمخدر در آبیک
کد خبر: ۳۳۹۶۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ساعت: ۱۴:۹ ↗ لینک کوتاه

قزوین با چه حوادثی روبرو بود؟

انفجار منزل در اسفرورین و کشف بیش از ۴ کیلو موادمخدر در آبیک

فرمانده انتظامي شهرستان آبیک از کشف بیش از ۴ کیلو انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

انفجار منزل در اسفرورین و کشف بیش از ۴ کیلو موادمخدر در آبیک

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ استان قزوین طی روزهای گذشته با حوادثی روبرو بود که در ادامه می‌خوانید.

اتوبوس حامل سیگار قاچاق از ادامه مسیر باز ماند

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین گشت زنی در عوارضی آزاد راه به یک دستگاه اتوبوس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسي از خودروی مذکور، 16 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق كشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش سیگارهای مکشوفه 250 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي تاکستان بیان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

یک کشته حاصل برخورد پراید با موتورسیکلت در قزوین

سرهنگ نصراله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محدوده خاکعلی به کارخانه قند روبروی روستای گلزور، ماموران پلیس راه به همراه عوامل اورژانس در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتورسیکلت به شدت برخورد کرده است که علت تصادف از سوی کارشناسان درحال بررسی است.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در این حادثه متاسقانه راکب موتورسیکلت بر اثر شدت صدمات وارده در دم جان باخت.

وی در پایان از رانندگان خواست که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به حقوق خود و دیگران احترام بگذارند، استفاده از کمربند ایمنی را ضامن سلامتی خود بدانند و از مواردی که موجب غفلت و حواس پرتی آنان در رانندگی می‌شود پرهیز کنند.

انفجار و تخریب یک باب منزل در اسفرورین یک مصدوم برجای گذاشت

سرهنگ رحیم خامدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در اسفرورین، بلافاصله مأموران انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، مشخص شد حادثه در اثر انفجار در یک ساختمان ویلایی رخ داده است؛ که شدت موج انفجار باعث تخریب کامل خانه مسکونی و وسایل آن شده و بلافاصله تنها مصدوم حادثه به مراکز درمانی توسط عوامل امدادی انتقال داده شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین تصریح کرد: علت حادثه توسط عوامل آتش نشاني و اداره گاز در حال بررسي است .

کشف بیش از 4 کیلو انواع مواد مخدر در آبیک

سرهنگ مجید حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و کسب خبر مبني بر انتقال و توزيع موادمخدر توسط یک سوداگر مرگ در سطح شهرستان آبیک با خودروی شخصی بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: مأموران پلیس با توجه به حساسيت موضوع، به صورت غير محسوس و با استفاده از شگردهاي فني و پليسي، خودروی مذکور را شناسایی و توقیف کردند.

حسنوند ادامه داد: پس از توقیف خودرو و مراجعه به منزل متهم در بازرسي بعمل آمده مقدار 4 کیلو 290 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین  کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ابیک در پایان با بیان اینکه در اين پرونده يک متهم دستگیر و جهت سير مراحل قانوني تحویل مراجع قضائي شده است، ازشهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت سود جویان این عرصه شوم را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110اطلاع دهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان