۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قرارگاه شهید سلیمانی برای کمک به مناطق سیل‌زده راه‌اندازی شد
کد خبر: ۳۳۹۶۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ ساعت: ۱۱:۴۰ ↗ لینک کوتاه

قرارگاه شهید سلیمانی برای کمک به مناطق سیل‌زده راه‌اندازی شد

قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی در قزوین برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان تشکیل شده که مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به این قرارگاه ارسال کنند.

قرارگاه شهید سلیمانی برای کمک به مناطق سیل‌زده راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی در قزوین برای کمک به مناطق سیل‌زده تشکیل شده که این قرارگاه قرار است در آینده کار خود را در حوزه‌های دیگر هم گسترده کند و ادامه دهد که اکنون با موضوع سیل کار را آغاز کرده است.

قرارگاه مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی تحت نظارت دفتر نماینده ولی فقیه در استان است که جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین اکنون در موضوع سیل سیستان و بلوچستان نیز سکان‌دار موضوع است و مدیریت می‌کند که با ارگان‌های دیگر نظیر شورای شهر، شهرداری و عتبات عالیات همکاری می‌کند.

این قرارگاه طی هماهنگی‌هایی که با دستگاه‌های مختلف و مساجد دارد نیز کمک‌های مردم را در حوزه نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری کرده و به منطقه اعزام می‌کند؛ بهترین حالت این است که مردم کمک‌های نقدی داشته باشند چراکه باتوجه به طولانی بودن مسافت نیز ارسال اقلام مشکل است و از طرفی باتوجه به اینکه سیستان به منطقه آزاد نزدیک است لذا به راحتی می‌توان اقلام مورد نیاز را خریداری کرد.

در گام اول یک اکیپ شناسایی برای بررسی وضعیت منطقه به سیستان و بلوچستان اعزام شدند تا رصد میدانی اتفاق افتد تا متناسب با گزارشی که ارائه می‌شود نیز برنامه‌ریزی‌ها صورت گیرد.

اولین محموله کمک‌های غیرنقدی در این هفته به منطقه اعزام خواهد شد که این قرارگاه آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را دارد.

از طرفی هم بحث جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم است که می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق شماره حساب و شماره تماس اعلام شده نیز به این قرارگاه ارسال کنند.

مردم استان قزوین می‌توانند برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان ‌‌‌بصورت نقدی به شماره کارت ۵۸۹۲ ۱۰۱۲ ۶۹۵۴ ۳۷۲۰ واریز کنند و برای کمک‌های غیرنقدی خود از قبیل انواع کنسرو، موکت، پلاستیک روکش چادر، ست بهداشتی، حبوبات، بسته غذایی و آب معدنی ‌‌‌با شماره همراه ۰۹۱۹۲۸۵۷۵۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان