۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آغاز عملیات اجرایی پست برق ۶۳/۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی خرمدشت
کد خبر: ۳۳۹۵۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

آغاز عملیات اجرایی پست برق ۶۳/۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی خرمدشت

با حضور مدیرعامل مدیریت برق منطقه‌ای زنجان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین کلنگ آغاز عملیات اجرایی پست برق ۶۳/۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی خرمدشت به زمین زده شد.

آغاز عملیات اجرایی پست برق ۶۳/۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی خرمدشت

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با حضور مرادی مدیرعامل مدیریت برق منطقه‌ای زنجان و خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین کلنگ آغاز عملیات اجرایی پست برق 63/20 کیلو ولت شهرک صنعتی خرمدشت به زمین زده شد.

حمیدرضا خانپور در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در راستای رونق تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت و تامین برق متقاضیان سرمایه گذاری جدید در این شهرک و با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های دستگاه‌های ذیربط علی الخصوص مدیریت برق منطقه‌ای زنجان پروژه احداث پست برق رسما آغاز عملیات اجرایی شروع شده است.

وی گفت: این پروژه عمرانی با سرمایه گذاری 435 ميليارد ریال اجرا خواهد شد که تا یکسال آینده به بهره‌برداری خواهد رسيد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد: با احداث این پست سرمایه گذاران جدید که در فازهای بعدی شهرک مستقر می‌شوند کمبود برق نخواهیم داشت.

خانپور تصریح کرد: اکنون سرمایه گذارانی از کشور چین متقاضی استقرار در این شهرک هستند و با توجه به موقعیت خوب و استراتژیک این شهرک صنعتي در سال جدید بیش از ۱۴۰ هکتار زمین به تولید کنندگان خودرو واگذار شده است.

گفتنی است؛ اکنون 63 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرک منعقد شده که از این تعداد 50 قرارداد با سرمایه گذاری يك هزار و 600 میلیارد ریال و اشتغال 856 نفر پروانه بهره برداری کسب کردند.

انتهای پیام/5001



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان