۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ورزش قهرمانی نماد افتخار ملت و موجب نشاط جامعه است
کد خبر: ۳۳۹۵۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان قزوین:

ورزش قهرمانی نماد افتخار ملت و موجب نشاط جامعه است

مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین در پی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط دلاورمردان تیم ملی والیبال کشورمان که منجر به کسب اولین سهمیه المپیک استان قزوین شد، گفت: ورزش قهرمانی نماد افتخار ملت قهرمان ایران و موجب نشاط جامعه است.

ورزش قهرمانی نماد افتخار ملت و موجب نشاط جامعه است
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین؛ عباس علایی مقدم در پی کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو توسط دلاورمردان تیم ملی والیبال کشورمان که منجر به کسب اولین سهمیه المپیک استان قزوین توسط محمدرضا موذن لیبروی ارزنده قزوینی شد؛ اظهار کرد: ورزش قهرمانی نماد افتخار ملت قهرمان ایران و موجب نشاط جامعه است و افتخار آفرینی قهرمانان شایسته کشورمان همواره نشاط آفرین است.
 
علایی مقدم ادامه داد: ورزش موجب انسجام ملی، توسعه و گردشگری اقتصاد و نشاط اجتماعی می‌شود و می‌تواند کشورمان را بیش از پیش در مسیر توسعه قرار دهد.
 
وی افزود: یکی از آثار مهم ورزش در سطح قهرمانی و افتخار آفرینی در سطح جهانی و بین المللی ایجاد امید، نشاط و شادابی در جامعه است و ورزشکار و قهرمان یعنی انسان شاداب و امیدوار و آن کسی که به جسم و جان خود و جامعه قدرت و غرور می‌بخشد و جامعه خود را در شادابی نگاه می‌دارد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه بخشی از سبد امید جامعه، ورزش و عرصه قهرمانی و افتخار آفرینی را شامل می‌شود؛ بیان کرد: قهرمانان ورزشی، امیدآفرین هستند و در ساعت‌هایی همه مردم را پای صحنه‌های جذاب ورزشی و افتخار آفرینی می‌نشانند و همه زنان و مردان و جوانان و نوجوانان را از تمام فکر‌ها می‌رهانند.
 
این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد با کسب سهمیه بهمن عسگری در رشته کاراته و دیگر ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو، استان قزوین به موفقیت‌های بیشتری در ورزش قهرمانی دست یابد.
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان