۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۳ تکواندوکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند/ ۴ قزوینی در بین دعوت شدگان
کد خبر: ۳۳۹۵۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۰:۱۳ ↗ لینک کوتاه

۲۳ تکواندوکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند/ ۴ قزوینی در بین دعوت شدگان

کادر فنی تیم ملی اسامی تکواندوکاران واجد شرایط حضور در اردوی تیم ملی را برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا اعلام کرد که بر این اساس نام ۴ تکواندوکار ارزنده و شایسته استان نیز به چشم می خورد.

۲۳ تکواندوکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند/ ۴ قزوینی در بین دعوت شدگان
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛ کادر فنی تیم ملی اسامی تکواندوکاران واجد شرایط حضور در اردوی تیم ملی را برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا اعلام کرد که بر این اساس نام امیرحسین محمد خانلو، مهدی جلالی، مهران برخورداری و عرفان حیدری 4 تکواندوکار ارزنده و شایسته استان نیز به چشم می‌خورد.
 
مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو مردان با حضور ۴۹ تکواندوکار در فدراسیون تکواندو برگزار شد و ۲۳ هوگوپوش موفق شدند به اردو راه پیدا کنند.
 
بر همین اساس آرمین هادی پور، یاشار عطاردی، حسین لطفی، محمدصادق دهقانی، محمدحسن پلنگ افکن، محمد کاظمی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرحسین محمد خانلو، سینا بهرامی، میرهاشم حسینی، مهدی یوسفی، امیرمحمد بخشی، مهدی عابدینی، مهدی جلالی، مهران برخورداری، عرفان حیدری، عرفان ناظمی، علیرضا نادعلیان، محمدرضا خانی، سجاد مردانی، سعید رجبی و فرشاد قیاس شندی مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.
 
طبق اعلام فدراسیون تکواندو تمرینات ملی پوشان از روز شنبه ۲۸ دی ماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود. هدایت تیم ملی برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان است.هادی ساعی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور دارد.
 
گفتنی است؛ تیم‌ملی تکواندو ایران در گروه مردان موفق به کسب ۲ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شده است و پیش از آن نیز رقابت‌های قهرمانی آسیا را اسفندماه سال جاری به میزبانی "بیروت" لبنان پیش‌رو دارد.
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان