۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر/ ۵۰۵اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد
کد خبر: ۳۳۹۵۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ ساعت: ۱۴:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اعلام کرد

برگزاری آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر/ ۵۰۵اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین از ۲۴ خبرنگار برگزیده در بخش‌های مختلف جشنواره و ۲ نفر از خبرنگاران پیشکسوت استان تقدیر می‌شود.

برگزاری آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر/ ۵۰۵اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر در قزوین اظهار کرد: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با سخنرانی دکتر حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: محورهای چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شامل رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، موضوعات آزاد اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسائل صنفی خبرنگاری، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی و بسیج و حوزه‌های اقدام "چهل سالگی بسیج" بود؛ ضمن ایکه بخش ویژه جشنواره به موضوع "گام دوم انقلاب" اختصاص داشت.رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: 505 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین ارسال شد که از این تعداد 390 اثر به مرحله داوری راه یافت.
وی عنوان کرد: در مجموع 100 خبرنگار از 35 رسانه آثار خود را جهت شرکت در جشنواره در قالب‌های تیتر، خبر، گزارش، عکس خبری، یادداشت و مقاله و چند رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
کشاورز بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، 23 دی ماه سال جاری در سالن اجتماعات حمدالله مستوفی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، بلوار شهید بهشتی، روبروی سازمان هلال احمر برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: در این مراسم از 24 نفر از خبرنگاران برگزیده در بخش‌های مختلف جشنواره و همچنین 2 نفر از پیشکسوتان عرصه رسانه‌ای استان تقدیر به عمل خواهد آمد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین ابراز کرد: موضوع سخنرانی مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر در قزوین با رویکرد "گام دوم انقلاب" است؛ ضمن اینکه کلیپی با محوریت همین موضوع با حضور تولیدکنندگان اثر در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر پخش می‌شود، پخش کلیپی از عملکرد بسیج رسانه استان نیز از دیگر بخش‌های این همایش است.
وی بیان کرد: برگزیدگان همایش مشخص شده و آثار برگزیده برای شرکت در جشنواره کشوری ابوذر به تهران ارسال شده است به عبارتی این جشنواره در 7 بخش برگزار شد که در هر بخش 3 اثر برگزیده از قزوین برای انتخاب برترین‌ها در کشور به تهران ارسال شده است.
کشاورز در پایان با اشاره به روند داوری آثار گفت: برای جلوگیری از ایجاد هیچ‌گونه شائبه در امر داوری ، همه آثار ارسالی کدبندی شده و بدون درج اسم خبرنگار و یا رسانه مربوطه برای انجام داوری به تهران ارسال شدند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان