۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین راهیابی نمایش رادیویی "مُحاق" به مرحله نهایی جشنواره رادی
کد خبر: ۳۳۹۴۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ساعت: ۲۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

راهیابی نمایش رادیویی "مُحاق" به مرحله نهایی جشنواره رادی

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: نمایش رادیویی «مُحاق» کاری از رادیو قزوین به مرحله نهایی دومین جشنواره ملی تئاتر اکبر رادی راه پیدا کرد.

راهیابی نمایش رادیویی "مُحاق" به مرحله نهایی جشنواره رادی

حسن اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: با اعلام رسمی دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر اکبر رادی، نمایش رادیویی «مُحاق» کاری از رادیو قزوین به مرحله نهایی این جشنواره راه پیدا کرد.

وی افزود: این اثر به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا داداشی تنها اثری است که با اعلام نهایی کمیته داوران از بین آثار شرکت کننده مراکز استان‌‎ها موفق به حضور در این مرحله شده است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: از بین 12 اثر پذیرفته شده در مرحله اول داوری درمجموع هشت اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که پنج اثر در بخش شنیداری و سه اثر در بخش رادیو تئاتر در این جشنواره حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ هیئت داوران این جشنواره را، چهره‌های مطرحی همچون بهزاد فراهانی، دکتر محمود بختیاری و خانم رویا فلاحی تشکیل می‌دهند.

نمایش رادیویی «مُحاق» داستان خانواده‌ای روستایی در منطقه رودبار استان گیلان را طی سال‌های 1340 تا 1349هجری شمسی روایت می‌کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان