۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین خون حاج قاسم، اذانی به وقت افول امریکا و کلید فتح بیت‌المقدس است/ انتقام ما با بیرون کردن امریکا از منطقه محقق می‌شود
کد خبر: ۳۳۹۴۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ساعت: ۲۰:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها:

خون حاج قاسم، اذانی به وقت افول امریکا و کلید فتح بیت‌المقدس است/ انتقام ما با بیرون کردن امریکا از منطقه محقق می‌شود

مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها گفت: امروز خون حاج قاسم اذانی به وقت افول امریکا بود، دم سحر خون حاج قاسم بالای ماذنه این ندا را داد و معلوم است که اکنون در بین‌الطلوعین یک خبری هستیم.

خون حاج قاسم، اذانی به وقت افول امریکا و کلید فتح بیت‌المقدس است/ انتقام ما با بیرون کردن امریکا از منطقه محقق می‌شود

به گزارش سیاسی صبح قزوین؛ حسین یکتا در مراسم تجمع مردم استان که به مناسبت گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عصر امروز(پنجشنبه) در خیابان شهدای قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: این جمعیت که اینجا ایستاده و قیام کرده، یعنی ما ایستاده‌ایم و با شعار "نه سازش نه تسلیم" با وجود تمام تحریم‌ها به نبرد با امریکا آمده ایم.

وی ادامه داد: این جمعیت آمده به شهید سلیمانی بگوید اگر تو حاج قاسم و تقسیم کننده بودی؛ تیر و ترکش و غصه‌ها را برای خودت برداشته و سلامتی و دل آرامی‌ها را برای ما گذاشته و هنگامی که در خواب ناز بودیم به شهادت رسیدی، ما امروز آمده‌ایم تا اعلام کنیم مانع از هدر رفتن خون تو می‌شویم.

این راوی دوران دفاع مقدس ابراز کرد: حمله‌ی موشکی اولین انتقامی‌است که از امریکایی‌ها گرفته شد، ترامپ قمارباز سال قبل در همین پایگاهی که موشک خورد، گفته بود کریسمس ایرانیم، اما ایرانی‌ها با حمله موشکی اعلام کردند که همه دلارها، جاسوس به خط کردن‌ها و هزینه پول نفت برخی اعراب به هدر رفته است.

وی افزود: با همه مصیبت اعظمی که به روح و روان ما وارد شده، امروز اگر لباس مشکی پوشیده‌ایم، لباس رزم است و همه با چشم گریان حرف از انتقام می‌زنند و رسیدن به این نقطه که همه خواستار نابودی امریکا شوند در شرایط عادی سخت بود.

مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها جنگ عنوان کرد: هنگامی که در سال 57 در پی حکومت نظامی تردد و تجمع در خیابان‌ها ممنوع شد و شاه مردم را به مرگ تهدید کرد، امام خمینی(ره) فرمودند به خیابان‌ها بیایید و بدانید ما بارها توسط امام زمان(عج) هدایت شدیم، این هدایت امام زمان(عج) و تصرف دل‌ها و قلوب است.

شهادت سردار سلیمانی حال جامعه را تغییر داد

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در زمان تشییع غواصان دست بسته فرمودند، در لحظه‌ای که جامعه ما نیاز به معنویت و حال خوش داشت، امام عصر(عج) نظر کرد و غواص‌ها رخ نشان داده و حال جامعه عوض شد.

یکتا با اشاره به برکات خون شهید سردار سلیمانی گفت: امروز با خون حاج قاسم حال جامعه تغییر کرده و کمربندها محکم شده و می‌بینیم دختر و پسر، جوان و قشرهای مختلف پای کار خونخواهی آمده‌اند.

وی افزود: عظمت جمعیت در اینگونه جلسات را در تهران، کرمان، مشهد و اهواز شاهد بودبم و امروز نیز در استان‌ها شاهد این بزرگی و حضور جمعیت و عاشقان در تشییع‌های نمادین هستیم و خونی که ریخته شده ندای خبری‌است و باید گفت؛ "بکوش صاحب خبر شوی".

این مقام مسئول اذعان کرد: امروز خون حاج قاسم اذانی به وقت افول امریکا بود، دم سحر خون حاج قاسم بالای ماذنه این ندا را داد و معلوم است که اکنون در بین‌الطلوعین یک خبر هستیم.

وی تاکید کرد: اکنون در بین‌الطلوعین ظهوریم و باید در آن خود را بیدار نگاه داریم، این بیدار شدن با اذانی بود که خون حاج قاسم به همراه داشت؛ درواقع خون شهید سردار سلیمانی همچون صدایی بود که در ماذنه‌ها افول امریکا را بیان کرد و از این رو این بیداری و خیزش طبیعی نیست. 

اضمحلال امریکا انتقام خون شهدای ما خواهد بود

این راوی جنگ عنوان کرد: امام خمینی(ره)درباره‌ شهدای جنگ ما بیان می‌کند که برای مشخص شدن جایگاه شهدا باید سال‌ها بسیاری بگذرد و امروز پس از سی سال تاثیرگذاری خود را در شلمچه، طلائیه و فکه خود را به دهه شصتی‌ها و هفتادی‌‌ها و هشتادی‌ها نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: حاج قاسم هنوز رخ نشان نداده، بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب وقتی شهیدان به بالا می‌روند نطقشان باز می‌شود و امروز حاج قاسم برای گذاشتن دست ما در دست امام عصر (عج) آمده و با خونش به ما نسبت به ماموریتی که داریم معرفت می‌دهد.

یکتا اظهار کرد: انتقام از امریکایی‌ها موضوع بزرگ و مهمی‌است و با این اقدام امیدهای دشمن ناامید می‌شود آن‌ها امیدها بسته بودند و همه ناامید می‌شود و درواقع خواهیم دید که خون حاج قاسم کلید فتح بیت‌المقدس است.

وی افزود: این اعلام آمادگی به ولایت و پرچم‌های قرمز یالثارات‌الحسین و یا فاطمه الزهرا که بلند شده و اعلام آمادگی همه اقشار نشان از خبری دارد.

این راوی دفاع مقدس ابراز کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ما به ظهور امام زمان(عج) این محبوب حقیقی انسان‌ها نزدیک شده‌ایم و شما جوانان خودتان را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنید چراکه شما آن روز را می‌بینید و می‌سازید. 

وی درباره تاثیر و اهمیت حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های نظامی امریکا در عراق گفت: ادعای نداشتن کشته در این حمله نظامی موضوع مهمی نیست و بنا به گفته رهبری، مسئله ما بیرون کردن امریکا از منطقه است و هنوز همه مدافعانِ حرمِ آتش‌ به اختیارها هنوز آتشی به پا نکرده‌اند.

مسئول جمعیت امام رضایی‌ها در پایان عنوان کرد: گفته‌ایم و باز می‌گوییم که دشمنان موجب جاری شدن اشک رهبر ما شدند، قاسم سلیمانی ما، هواپیمای مسافربری و نادر مهدوی ما را زدید، 220 هزار شهید جنگ به کمک شما شهید شد و ما اضمحلال شما را خواهیم دید.

انتهای پیام/۵۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان