۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین علی کریمی در میان گزینه جانشینی کالدرون در پرسپولیس
کد خبر: ۳۳۹۴۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ساعت: ۸:۱۲ ↗ لینک کوتاه

علی کریمی در میان گزینه جانشینی کالدرون در پرسپولیس

پرسپولیسی ها از آنجایی که می دانند کالدرون دیگر به ایران نمی آید گزینه های جانشینی او را معلوم کرده اند.

علی کریمی در میان گزینه جانشینی کالدرون در پرسپولیس
 

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین به نقل از جام جم آنلاین؛گابریل کالدرون برای ادامه کار در پرسپولیس یکسری خواسته‌هایی دارد که برآورده کردن آن در شرایط فعلی برای مدیریت باشگاه پرسپولیس ممکن نیست. پرداخت 300 هزار دلار برای قسط دوم سرمربی، رساندن پرداختی به بازیکنان به 50 درصد، جذب بازیکنان داخلی که با باشگاه‌های خود قرارداد دارند (عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو و دانیال اسماعیلی‌فر) و همچنین کنار گذاشتن افشین پیروانی از مدیریت تیم پرسپولیس؛ مهمترین خواسته‌هایی است که کالدرون از انصاری‌فرد دارد در حالی که باشگاه پرسپولیس در شرایط مالی خوبی به سر نمی‌برد و به زحمت توانسته قسط اول کالدرون را که 300 هزار دلار است، پرداخت کند.

به هر حال آنچه مشخص به نظر می رسد این است که گابریل کالدرون دیگر به پرسپولیس برنمی گردد و حتی در اینباره اخباری در رابطه با شکایت او به فیفا شنیده می شود.

به هر حال از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد گزینه های جانشینی کالدرون مشخص شده اند. این گزینه ها چهار نفر هستند که حضور دو نفر در این فهرست عجیب است. گزینه های قابل پیش بینی علی دایی و یحیی گل محمدی هستند اما گزینه های نسبتا عجیب مهدی تارتار و البته علی کریمی به شمار می روند.

علی کریمی هنوز در کانادا به سر می برد و کاندیدای مربی گری در پرسپولیس شده است.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان