۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عَلَم بر زمین نمی‌ماند/ سلیمانی‌ها در راهند
کد خبر: ۳۳۹۴۱۹ نویسنده: محمدرضا ذاکر تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ساعت: ۸:۹ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

عَلَم بر زمین نمی‌ماند/ سلیمانی‌ها در راهند

هرچند، هیچ کس نمی‌تواند جای خالی فرمانده قلب‌ها را پر کند اما خاصیت جمهوری اسلامی و منطق انقلاب اسلامی این است که با شهادت هر یک از فرزندانش، چرخ مجاهدت و مبارزه از حرکت باز نمی‌ایستد و همه دلدادگان به مکتب نورانی اسلام بر این باورند که هیچ وقت عَلَم حق بر زمین نمی‌ماند.

عَلَم بر زمین نمی‌ماند/ سلیمانی‌ها در راهند

صبح قزوین؛________ محمدرضا ذاکر.

«سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد»! بدترین خبری که می‌شد صبح جمعه دریافت کرد، خبر شهادت فرمانده همیشه پیروز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قائد مقتدر جبهه مقاومت، سرباز ولایت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی بود.

بدون شک با شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی، دوباره گرد یتیمی و بی کسی بر سر و روی مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت و خانواده و فرزندان شهدای مدافع حرم نشست.

حاج قاسم، نماد یک انسان تربیت شده در مکتب امام روح الله و نمونه بی بدیل و مثال زدنی یک انقلابی و سرباز ولایت بود که به الگویی برای جوانان عدالتخواه و شهادت طلب و حقیقت جو بدل شد تا معیاری باشد برای سنجش معرفت به اسلام و انقلاب و ایران!

حاج قاسم مانند اسمش، تقسیم کننده حق و باطل شد و خبر شهادتش برای دوستداران و آزادی خواهان و حسینی مسلکان عالَم؛ غمبار و برای سبک سران و ظالمان و ستم پیشگان و یزیدیان مسرت بخش و امیدوار کننده بود.

هرچند، هیچ کس نمی‌تواند جای خالی فرمانده قلب‌ها را پر کند اما خاصیت جمهوری اسلامی و منطق انقلاب اسلامی این است که با شهادت هر یک از فرزندانش، چرخ مجاهدت و مبارزه از حرکت باز نمی‌ایستد و اتفاقاً، مصمم تر از قبل با اتصال به قدرت لایزال الهی و پشتوانه مادی و معنوی مردم در راستای نیل به اهداف عالی نظام اسلامی در حرکت است و همه دلدادگان به مکتب نورانی اسلام بر این باورند که هیچ وقت عَلَم حق بر زمین نمی‌ماند.

همچنین وعده حقِ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مبنی بر (انتقامی سخت از جنایتکاران آمریکایی)، التیامی بر غم وصف ناشدنی مان شد و نور امید را همچنان در دل مشتاقان مجاهدت و شهادت زنده نگه داشت.

باید بپذیریم که اگر امروز روح ملکوتی آن مجاهد الی الله با ارواح مطهر شهدای کربلا محشور است، راه و سیره «حاج قاسم» یک باور و مکتب غیرقابل انکار و فراموش نشدنی و شاهراهی است برای رسیدن به آرزوهای بزرگی همچون فتح قدس و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی که همواره آرزوی دیرینه همه مسلمانان مظلوم منطقه و جهان بوده است.

بالغ بر 10 سال از حضور اشغالگرانه و خباثت بار آمریکای خونخوار در کشورهای مسلمان منطقه می‌گذرد. در طول این دهه، تروریست‌های امریکایی و سربازان اجاره‌ای‌اش در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، در سرکوب انقلابیون و مردم بی دفاع و مظلوم و آزادی خواه، از هیچ جنایتی فروگذار نکرده‌اند.

اما با این حال عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان جبهه مقاومت از سوری و افغانی و ایرانی تا لبنانی و عراقی و یمنی، موجبات شکست هیمنه دروغین و قدرت پوشالی امریکا و اذناب خبیثش در منطقه و ضایع شدن هزینه بالغ بر 4 تریلیون دلاری دولت آمریکا در خاورمیانه را فراهم آورده است.

صبح جمعه، امریکا نه تنها عُقده سقوط سفارتش در بغداد، که همه ناکامی‌ها و شکست‌های پی در پی سال‌های اخیر خود و حامیان داعش در منطقه از اسرائیل تا سعودی را در حمله به کاروان سپهسالار جبهه مقاومت تلافی کرد!

در این حرکت مذبوحانه، آمریکا نماد و «سَمبُل مقاومت» در جهان اسلام را نشانه رفت تا القا کند که «منطق مقاومت» به بن‌بست رسیده است، اما بر هیچ آزاده‌ای پوشیده نیست که اسلام عزیز با نثار این خونها و بذل جان‌ها، قوت می‌گیرد و سرانجام وعده الهی « وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ » است که تحقق می‌یابد و مستضعفان و مجاهدان فی سبیل الله عهده‌دار حکومت زمین خواهند شد و کاخ ظلم طواغیت ویران است.

سیزدهم دی ماه نود و هشت را خوب به خاطر بسپارید! این نقطه آغاز عملیات افول نظام سلطه و فروپاشی امریکای جنایتکار و خشکیدن ریشه نحس شجره خبیثه صهیونیست در منطقه است.

خط خون نقطه‌ی پایان سلیمانی نیست
بهراسید که این اول بسم الله است!

انتهای پیام/۵۰۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان