۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین فعالیت دوازدهمین نمایشگاه قرآن استان تا هجدهم دی ماه/ محصولات با ۴۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود
کد خبر: ۳۳۹۴۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ساعت: ۹:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین خبر داد

فعالیت دوازدهمین نمایشگاه قرآن استان تا هجدهم دی ماه/ محصولات با ۴۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین از یازدهم تا هجدهم دی ماه سال جاری در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در شهرک کوثر، در حال برگزاری است که بخش‌های مختلفی دارد.

فعالیت دوازدهمین نمایشگاه قرآن استان تا هجدهم دی ماه/ محصولات با ۴۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود

محمدحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنرصبح قزوین ، با اشاره به نمایشگاه قرآن در قزوین اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان قزوین با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد و معاونت قرآن و عترت وزارتخانه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان نیز پس از حدود چهار سال وقفه برگزار شده است.

وی افزود: نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین از یازدهم تا هجدهم دی ماه سال جاری در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در شهرک کوثر، در حال برگزاری است که بخش‌های مختلفی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین در ادامه گفت: این نمایشگاه دارای بخش انتشارات مکتوب، الکترونیکی و مجازی است و غرفه‌های مختلفی مانند عفاف و حجاب، کودک و نوجوان و همچنین بخش‌های جنبی همچون کارگاه‌های هنری و بخش نمایشگاهی آثار هنری و اجرای زنده تولید آثار هنری دایر است.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین هر شب در این نمایشگاه برنامه‌های ویژه‌ای از جمله تلاوت‌های مجلسی اجرا می‌شود و بحث‌های تخصصی، نشست‌های قرآنی، قرآن و نجوم، شب شعر قرآنی و تجلیل از خادمین قرآنی را داریم.

۴۵ غرفه در نمایشگاه دایر است

وی تصریح کرد: امیدواریم که در برپایی این نمایشگاه بتوانیم یک جریان فرهنگی و قرآنی در استان ایجاد کنیم چراکه مهمترین هدف برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ قرآن و عترت به ویژه در میان نسل جوان و نوجوان است.

اسماعیلی تصریح کرد: تسهیلات ویژه‌ای هم در نظر گرفته شده که تمامی آثار و محصولات قرآنی در این نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین ابراز کرد: بیش از ۴۵ غرفه مختلف در این نمایشگاه حضور دارند که آثار فرهنگی و قرآنی را ارائه می‌کنند؛ همچنین انتشارات مختلفی از سایر استان‌ها از جمله قم، تهران و اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی در پایان با اشاره به ساعات کار نمایشگاه  عنوان کرد: ساعات بازدید از نمایشگاه از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ است که علاقه‌مندان می‌توانند مراجعه کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان