۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پلمب کارگاه تولید داروهای تقلبی در شهرستان البرز/ ۷۰۰ هزار قرص نیرو زای تقلبی کشف شد
کد خبر: ۳۳۹۳۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

پلمب کارگاه تولید داروهای تقلبی در شهرستان البرز/ ۷۰۰ هزار قرص نیرو زای تقلبی کشف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از پلمب کارگاه تولید داروهای تقلبی در شهرستان البرز و کشف ۷۰۰ هزار قرص نیرو زای تقلبی خبر داد.

پلمب کارگاه تولید داروهای تقلبی در شهرستان البرز/ ۷۰۰ هزار قرص نیرو زای تقلبی کشف شد

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات پلیسی و کسب خبر ار منابع موفق به شناسایی کارگاه تولید و بسته بندی داروهای تقلبی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، دستگیری عاملان و تعطیلی این کارگاه که در داخل یک منزل مسکونی دایر شده بود، در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوزهای قانونی در یک عملیات غافلگیرانه وارد کارگاه شده و مقادیر قابل توجه داروهای تقلبی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: از کارگاه مذکور تعداد 700 هزار قرص نیروزا، تعداد 20 هزار شیشه آمپول، تعداد 15 هزار آمپول نیروزا در مارک های محتلف، تعداد 60 لیتر مایع اصلی آمپول و تعداد 3 دستگاه بسته بندی و پلمب دارو و 2 دستگاه کپسول گاز و هوا کشف کردند.

حاجیان با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر افراد مرتبط ادامه دارد، بیان کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعاليت افراد سودجو در خصوص تهيه و توزيع داروهاي غيرمجاز مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان