۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین هیچ خللی در مسیر مقاومت اسلامی ایجاد نمی‌شود/ ده‌ها سردار سلیمانی پای کار نظام هستند
کد خبر: ۳۳۹۳۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

هیچ خللی در مسیر مقاومت اسلامی ایجاد نمی‌شود/ ده‌ها سردار سلیمانی پای کار نظام هستند

فرماندار قزوین گفت: بدون شک هیچ خللی در ادامه سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حمایت و رسیدگی به ستمدیدگان عالم که نیازمند کمک و حضور ایران به عنوان مستشار نظامی هستند، به وجود نخواهد آمد.

هیچ خللی در مسیر مقاومت اسلامی ایجاد نمی‌شود/ ده‌ها سردار سلیمانی پای کار نظام هستند
محمد شفیعی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با بیان اینکه سردار سلیمانی از دهه ۷۰ تبدیل به یک اسطوره نظامی شده بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی یک تئوریسین استراتژیک نظامی و یک فرمانده خلاق و بی‌نظیری بود لذا به یک قدرت در داخل و خارج از کشور تبدیل شد.

وی افزود: سردار سلیمانی یک چهره بین‌المللی بود که در این اواخر تنها منحصر به ایران نبود و متعلق به جامعه بین‌المللی بود؛ لذا برای دشمن چنین چهره‌ای که مورد محبوبیت کشورهای ستمدیده بود، به عنوان یک ابرقدرت معرفی شد.

فرماندار قزوین گفت: سردار سلیمانی یک فرد اثرگذار در صحنه بین‌المللی معرفی شد لذا از همان زمان برای این شخصیت بزرگ توطئه چیدند و این فرمانده بزرگ هم در لیست ۱۷ هزار شهید ترور قرار گرفت که به درجه شهادت نائل آمد.

این مقام مسئول ابراز کرد: بدون شک با تدبیر مقام معظم رهبری اجازه داده نخواهد شد که پرچم مقاومت بر زمین بماند به طوری که دیدیم، سردار قاآنی به عنوان جانشین سردار سلیمانی معرفی شد و یقینا ده‌ها نفر امثال سردار سلیمانی در این سرزمین داریم.

یک سر سوزن هم از ایده‌ها و تفکرات خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد

شفیعی ادامه داد: بدون شک هیچ خللی در ادامه سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حمایت و رسیدگی به ستمدیدگان عالم که نیازمند کمک و حضور ایران به عنوان مستشار نظامی هستند، به وجود نخواهد آمد.

وی اضافه کرد: دشمن باید بداند که یک سر سوزن هم از ایده‌ها و تفکرات خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد و در اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.

فرماندار قزوین یادآور شد: الگو و رفتار ما در پاسخ به اینگونه جنایت‌ها همان دیدگاه مقام معظم رهبری است و دوستداران نظام ساکت نخواهند ماند و ضربه مهلکی به امریکا و اسرائیل خواهند زد.

این مقام مسئول تاکید کرد: ما هم به عنوان مدیران نظام، جان بر کف آماده خدمت و با افتخار رهروان این فرماندهان بزرگ و شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: مهمترین مسئله در شرایط امروز بصیرت است به طوری که ما ابتدا باید شناخت خود را از فضای موجود جهانی و کشور را ارتقاء دهیم و به وضعیت ایران واقف باشیم.

شفیعی در پایان گفت: ایران اسلامی با سرمایه بزرگ مردمی که دارد و با حمایت از رهبری می‌تواند در عرصه جهانی موفق‌تر از امروز قدم برداشته و ظاهر شود و با الگو قرار دادن سردار سلیمانی در خارج از مرزها نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/5001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان