۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ترور سردار سلیمانی نشاندهنده خوی ددمنشانه و تروریستی امریکاست
کد خبر: ۳۳۹۳۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس انجمن سینمای جوان استان قزوین:

ترور سردار سلیمانی نشاندهنده خوی ددمنشانه و تروریستی امریکاست

رئیس انجمن سینمای جوان استان قزوین گفت: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب تاکنون، امریکا هرگز حرکتی در جهت منافع و اهداف کشور ایران نداشته و اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی نهایت روحیه ددمنشانه و تروریستی این کشور بود.

ترور سردار سلیمانی نشاندهنده خوی ددمنشانه و تروریستی امریکاست

محسن آقالر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی بسیار ناراحت کننده بود البته با توجه به خوی ددمنشانه امریکا خیلی دور از انتظار و عجیب نبود.

وی افزود: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب تاکنون، امریکا هرگز حرکتی در جهت منافع و اهداف کشور ایران نداشته و اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی نهایت روحیه ددمنشانه و تروریستی این کشور و یک رفتار ناجوانمردانه بود.

رئیس انجمن سینمای جوان استان قزوین با اشاره به موضع ایران در مقابل جنایت امریکا گفت: به نظر من دولت‌مردان و مسئولان ارشد کشور باید با در نظر گرفتن همه جوانب تصمیم بگیرند؛ اما نیاز به یک پاسخ قاطع و کوبنده است.

وی عنوان کرد: ضایعه شهادت سردار سلیمانی اتفاق بزرگ و سختی بود و باتوجه به مسائلی که می‌شنیدیم و می‌دیدیم در جریان بودیم که اشراف خوبی نسبت به کل منطقه داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار بود.

آقالر بیان کرد: مقاومت و تظلم خواهی به صورت یک جریان در طول تاریخ اسلام وجود داشته و هیچ‌وقت به صورت مقطعی نبوده است، ادامه دار هم خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به آینده جریان مقاومت گفت: بر اساس فرموده خداوند متعال در آیات قرآن کریم "نصر من الله و فتح قریب".

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان