۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین وحشت امریکا از عظمت جبهه مقاومت مهمترین دلیل ترور سردار سلیمانی بود/ بزودی پاسخ کوبنده‌ای به اشتباه بزرگ دنیای استکبار می‌دهیم
کد خبر: ۳۳۹۳۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

دبیر کانون نقاشان استان قزوین:

وحشت امریکا از عظمت جبهه مقاومت مهمترین دلیل ترور سردار سلیمانی بود/ بزودی پاسخ کوبنده‌ای به اشتباه بزرگ دنیای استکبار می‌دهیم

دبیر کانون نقاشان استان قزوین گفت: قطعا جبهه مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسخ محکم و کوبنده‌ای به این اشتباه بزرگ امریکا خواهند داد.

وحشت امریکا از عظمت جبهه مقاومت مهمترین دلیل ترور سردار سلیمانی بود/ بزودی پاسخ کوبنده‌ای به اشتباه بزرگ دنیای استکبار می‌دهیم

محمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: ترس امریکا از جبهه مقاومت مهمترین دلیل ترور سردار قاسم سلیمانی به دست امریکای متجاوز و جنایت‌پیشه بود.

وی افزود: امریکا در طول این سال‌ها با وجود صرف هزینه‌های هنگفت و کلان نتوانست برای خود در منطقه جایگاهی پیدا کند که همین امر نیز ناشی از رشادت نیروهای مقاومت و بزرگانی همچون سید حسن نصرالله، سردار حاج قاسم سلیمانی و رهبری مقام معظم انقلاب و دیگر نیروهای مقاومت است.

امریکا با این کار مرتکب حماقت بزرگی شد

دبیر کانون نقاشان استان قزوین تصریح کرد: ترس امریکا باعث شد که دست به چنین کاری بزند که در واقع با این کار مرتکب حماقت بزرگی شد.

وی عنوان کرد: قطعا جبهه مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسخ محکم و کوبنده‌ای به این اشتباه بزرگ امریکا خواهند داد و مطمئن باشید مقاومت همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند راهش را ادامه خواهد داد.

اسدی با اشاره به موضع ایران در برابر این جنایت هولناک بیان کرد: ما باید انتقام سختی از جنایتکاران بگیریم چراکه اتفاقات منطقه‌ای به هیچ وجه شوخی و تعارف بردار نیست لذا حتما باید به شکل مناسبی این انتقام گرفته شود؛ همچنین سیاست خارجی کشور در اذهان بین‌المللی باید مطالبه جدی‌ای در این زمینه داشته باشد و روشنگری کرده و حق خود را به لحاظ دیپلماسی بگیرد.

جریان مقاومت راه خود را ادامه خوهد داد

وی تاکید کرد: راه کاملا روشن است چراکه قطعا با رهبری مقام معظم انقلاب، آینده خوبی در انتظار جبهه مقاومت بوده و همواره حق بر باطل پیروز است.

این مقام مسئول ابراز کرد: دشمن تصور می‌کند با شهادت سردار سلیمانی خط مقاومت شکسته می‌شود در حالیکه این خیال خامی بیش نیست؛ زیرا مقاومت مربوط به یک شخص نیست بلکه مقاومت یک تفکر و جریان است.

وی در پایان گفت: درست است که علم و پرچم این مقاومت در دستان شهید سردار قاسم سلیمانی بود اما جریان مقاومت حتما راه خود را ادامه خوهد داد؛ زیرا ما در بین فرزندان اسلام افرادی نظیر سردار قاسم سلیمانی کم نداریم، البته حاج قاسم سلیمانی به آرزوی خود رسید اما یاران این سردار رشید اسلام راه او را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان