۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین دشمن با ترور سردار سلیمانی به‌دنبال ایجاد تزلزل در کشور است/ پاسخ دندان‌شکنی به امریکایی‌ها خواهیم داد
کد خبر: ۳۳۹۳۷۶ نویسنده: حسین فرزانه سیاهکل تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

قهرمان پارالمپیک قزوینی:

دشمن با ترور سردار سلیمانی به‌دنبال ایجاد تزلزل در کشور است/ پاسخ دندان‌شکنی به امریکایی‌ها خواهیم داد

قهرمان پارالمپیک قزوینی گفت: دشمن با شهادت سردار سلیمانی دنبال تزلزل در ایران بود اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب زمان بزن در رو به پایان رسیده و از این رو ما در مقابل دشمن سر خم نکرده و آن‌ها پاسخ این اقدام تروریستی را خواهند گرفت.

دشمن با ترور سردار سلیمانی به‌دنبال ایجاد تزلزل در کشور است/ پاسخ دندان‌شکنی به امریکایی‌ها خواهیم داد

حسین فرزانه سیاهکل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با بیان تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی یکی از چند فرد برجسته کشور، شخصی فرهیخته و بزرگی بود و شهادت وی را به مردم کشور و هم استانی‌ها تبریک و تسلیت می‌گویم و باید دانست از جان گذشتن برای وطن سخت چقدر قابل تحسین است.

وی ادامه داد: در ورزش با خروج یکی از اعضای تیم آن تیم از دور خارج نمی‌شود، به تعبیر ورزشی سردار سلیمانی نیز کاپیتان بود اما سرمشق و سرمنشاهایی را به یادگار گذاشته و خط مشی و راهی که تعیین کرده ادامه خواهد یافت.

این قهرمان پارالمپیک ابراز کرد: قطعا هرچیزی هزینه‌ای دارد و اکنون نیز به تعبیر رهبر معظم انقلاب زمان بزن در رو به پایان رسیده و از این رو ما در مقابل دشمن سر خم نکرده و آن‌ها پاسخ این اقدام تروریستی را خواهند گرفت.

خیانت دشمن را بی پاسخ نخواهیم گذاشت 

وی افزود: کسی خود را سردمدار دنیا می‌داند فرد بزرگی را به شهادت رسانده که فرمانده جنگ‌های نامنظم در دنیا محسوب می‌شد؛ بنابراین صددرصد باید انتقام این کار گرفته شود چرا که عدم عکس العمل به معنای سرخم کردن است.

این ورزشکار والیبال نشسته تاکید کرد: جنگ و درگیری همیشه هزینه دارد اما ما در تمام مقاطع از مشکلات سربلند بیرون آمده‌ایم و اکنون نیز نباید از موضع قدرت در منطقه و دنیا عقب بیایم؛ ما مردمی صبور و مهربان هستیم اما خیانت را بی جواب نخواهیم گذاشت و انتقام می‌گیریم و در این موضوع ریش و قیچی و خط مشی اصلی به دست رهبر معظم انقلاب است.

فرزانه سیاهکل درباره علت این اقدام تروریستی دشمن گفت: دشمن با هدف تضعیف و تحریک ایران دست به این اقدام زده، چراکه سردار سلیمانی جزو پنج فرد برجسته و تاثیرگذار کشور در زمینه سیاست و جنگ و تئوریسین خوبی بود.

وی در پایان بیان کرد: درواقع دشمن با این اقدام به دنبال ایجاد تزلزل در ایران بود اما ما در کشور سربازانی داریم که دست پرورده سردار سلیمانی هستند و به‌گونه‌ای عمل می‌شود که دشمن به اهداف خود دست پیدا نخواهد کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۶ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان