۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان قزوین مغفول مانده است
کد خبر: ۳۳۹۳۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان قزوین مغفول مانده است

استاندار قزوین گفت: سرمایه‌گذاری در استان با توجه به این همه ثروتی که در استان وجود دارد و می‌‌تواند بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی را سامان دهد، مغفول مانده است.

سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان قزوین مغفول مانده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ جلسه شورای اداری استان ظهر امروز(پنج‌شنبه) با حضور رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: یکی از نکات مهم در کشور، موضوع امنیت عمومی جامعه و توجه به مسائلی است که می‌تواند امنیت جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: یکی از این مسائل اختلافات درونی و پرداختن به مباحثی است که می‌تواند فاصله دولت و ملت را افزایش داده و با این فاصله، فرصتی برای دشمنان ایجاد کند که به دنبال آسیب رساندن به منافع ملی کشور هستند.

استاندار قزوین تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در مسیری گام برداریم که باعث انسجام و وحدت ملی و به نوعی تعاملات و همکاری گسترده ملی باشد لذا همه باید برای تقویت وحدت و انسجام تلاش کنیم و دلسوزان نظام در هر لباسی باید توجه کنند که سخنان آنان به نوعی موجب اختلاف در جامعه نشود.

باید در مسیر انسجام و وحدت ملی حرکت کنیم

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به سطح تهدیدات دشمنان و امیدی که دشمن از محل اختلافات دارد که بتواند فاصله مردم با نظام را زیاد کرده و آن را تبدیل به مشکلات اجتماعی کند و براساس آن بتواند جمهوری اسلامی را در آغاز دهه پنجم با مشکلات مواجه سازد، وظیفه داریم هم‌صدا و هم‌جهت حرکت کنیم.

استاندار قزوین ابراز کرد: البته اندیشه‌ها در جامعه همیشه متفاوت است؛ اما این اختلافات تا جایی ارزش دارد که منافع عمومی جامعه را به خطر نیندازد.

وی تصریح کرد: امروز همه ما به عنوان سربازان نظام مکلف هستیم که رفتاری را انجام دهیم که دامن نفوذ دشمن را افزایش ندهد و به نوعی امنیت ملی را تحت تاثیر قرار ندهد.

جمالی‌پور بیان کرد: سرمایه‌گذاری در استان با توجه به این همه ثروتی که در استان وجود دارد و می‌‌تواند بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی را سامان دهد، مغفول مانده است.

وی عنوان کرد: ما کشوری ثروتمند هستیم فقط باید همت کنیم زیرا با ظرفیت منابع دین، منابع طبیعی، مردم و متخصصین و کارشناسان در عرصه‌های مختلف می‌توانستیم جایگاه رفیع‌تری نسبت به امروز داشته باشیم.

استاندار قزوین در پایان گفت: با استفاده درست از منابع و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و با بسیج همه امکانات می‌توانیم به جایگاهی که شایسته ایران است برسیم و شرایط بهتری برای مردم رقم بزنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از سه دستگاه منتخب در اجلاس استانی نماز در سال 98، شامل آموزش و پرورش، صداوسیما و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان