۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین دشمن به دنبال اختلاف افکنی و تفرقه داخلی است/ روح حاکم بر برنامه‌های دهه فجر باید فرهنگی و اعتقادی باشد
کد خبر: ۳۳۹۳۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۱:۳ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

دشمن به دنبال اختلاف افکنی و تفرقه داخلی است/ روح حاکم بر برنامه‌های دهه فجر باید فرهنگی و اعتقادی باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: هدف دشمن اختلاف افکنی و تفرقه داخلی است که فضای مجازی و رسانه‌های معاند به این مسئله دامن می‌زنند.

دشمن به دنبال اختلاف افکنی و تفرقه داخلی است/  روح حاکم بر برنامه‌های دهه فجر باید فرهنگی و اعتقادی باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، منوچهر حبیبی در ستاد بزرگداشت دهه فجر که صبح امروز(چهارشنبه) در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در آستانه چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب هستیم و برخلاف خواسته و هدف دشمن این اتفاق مهم را جشن می‌گیریم.

وی افزود: شرایط منطقه و کشور ویژه است و متناسب با این شرایط نیز اهمیت این مناسبت‌ها بیشتر می‌شود؛ چراکه این انقلاب امید مستضعفان کشور و دنیا است و اگر شاهد تحولی در ملت‌ها هستیم به علت الگوگیری از ایران اسلامی است.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: دشمن می‌خواهد القا کند که انقلاب ناکارآمد است درحالی که پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف داشتیم که قابل مقایسه با گذشته نیست و این پیشرفت‌ها به صورت لحظه‌ای اتفاق می‌افتد.

حبیبی بیان کرد: هدف دوم دشمن اختلاف افکنی و تفرقه داخلی است که فضای مجازی و رسانه‌های معاند به این مسئله دامن می‌زند لذا ما مناسبت‌های مهم و شرایط ویژه‌ای داریم که باید برنامه‌های دشمن را ناکام بگذاریم.

این مقام مسئول ابراز کرد: دهه فجر آیینه تمام نمای نظام و انقلاب است و انقلاب باید در دهه فجر زنده‌تر و پویاتر باشد و نباید غبار بر این آیینه بنشیند و باید جوانان را پای کار بیاوریم و این ایام را زنده بداریم.

وی ادامه داد: دهه فجر سرمایه و ظرفیت بزرگی است که نقشه‌های شوم دشمن را برملا می‌کند؛ چراکه همه آحاد مردم به صحنه می‌آیند و از نظام و انقلاب خود دفاع می‌کنند و روح برنامه‌ها باید فرهنگی و اعتقادی باشد؛ چراکه نسل جوان ما به این نوع برنامه‌ها نیاز دارد.

معاون سیاسی استاندار قزوین با بیان اینکه پاشنه آشیل بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان و پیشرفت است، ابراز کرد: باتوجه به اینکه با محدودیت مالی در کشور مواجه هستیم و شرایط ویژه و خاص است لذا باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها استفاده شود.

حبیبی افزود: از این فرصت باید جهت شور انتخاباتی استفاده کنیم اما باید مراقب باشیم که بهره‌برداری له یا علیه شخصی اتفاق نیفتد و در این دهه باید امیدآفرینی کنیم و به نوعی فضای ملتهب برای مردم ایجاد نکنیم.

وی در پایان تصریح کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی هم استفاده کنیم چراکه هر کجا غفلت کردیم نیز دشمن سوء استفاده کرده است لذا نباید فضا را خالی بگذاریم و فضای شهر و روستا در این ایام باید دهه فجری باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان