۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین تشکیل ۲۲ کارگروه برای برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر در قزوین
کد خبر: ۳۳۹۳۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۰:۲۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد

تشکیل ۲۲ کارگروه برای برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر در قزوین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از تشکیل ۲۲ کارگروه برای برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر در قزوین خبر داد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان بازگو شود.

تشکیل ۲۲ کارگروه برای برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر در قزوین

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل در ستاد بزرگداشت دهه فجر که صبح امروز(چهارشنبه) در استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: خوشبختانه امسال هم مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی آبرومندانه برای نظام پشت سر گذاشته شد.

وی افزود: ما در حالی وارد چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که منطقه آبستن حوادث تلخ و شیرین است؛ اگر ما وظیفه خود را به خوبی تعقیب کنیم، خداوند متعال قول داده است که اوضاع را به نفع متدینین رقم بزند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ما در استان قزوین قطعه‌ای از آن پازل بزرگی هستیم که قرار است دهه مبارک فجر را به رخ جهانیان بکشیم.

قابل ادامه داد: واقعیت این است که در طول این ۴۱ سال کارهای زیادی صورت گرفته و باید این اقدامات را از یک طرف به چشم جوانان بیاوریم تا بفهمند که انقلاب با تمام سختی‌ها توانسته تلاش کند و ایران امروز ایران ۵۷ نیست‌.

بیانیه گام دوم بزرگترین سرمایه برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

این مقام مسئول عنوان کرد: باید رمز پیروزی انقلاب را برای جوانان تبیین کنیم و در این مسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سرمایه بزرگ بیانیه گام دوم انقلاب را در اختیار ما قرار دادند؛ لذا باید گذشته را مرور کرده و تجارب را همانند چراغی برای راه آینده قرار دهیم.

وی ابراز کرد: امسال ۲۲ کارگروه در استان خواهیم داشت و از افرادی که مسئولیت را می‌پذیرند خواستاریم که از امروز کار را آغاز کنند و به برنامه‌های فرمالیته بسنده نکنند؛ چراکه در طول این ۴۱ سال موانع را کنار زده و به مقصد رسیده‌ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: می‌خواهیم که هر کارگروه برنامه‌ریزی کند و آن را مقابل چشم دیگران قرار دهد چراکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان بازگو و به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

قابل بیان کرد: همچنان که در طول ۴۱ سال گذشته همه دستگاه‌ها برای برپایی جشن دهه فجر همت داشتند، امسال هم تقاضا داریم که همکاری کنند تا مراسمی در شان نظام انقلاب اسلامی داشته باشیم.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه انتخابات را پیش رو داریم از کارگروه‌ها و دستگاه‌ها خواستاریم که در برنامه‌هایی که اجرا می‌کنند نیز مراقب باشند تا داوطلبین انتخاباتی از سکوی برنامه‌های شما سوء‌استفاده نکنند.

وی در پایان گفت: کارگروه‌هایی که در سطح استان برای گرامیداشت دهه مبارک فجر ابلاغ شده شامل 22 کارگروه است که شامل کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی، اصناف و بازاریان، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی، کارگروه قرآن، کارگروه ایثارگران، بسیج، دانشجویی، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، دانش‌آموزی و فرهنگیان، هنری، مدیریت شهری و فضاسازی شهری، کارگری و کارآفرینی، کودک و نوجوان، مساجد، نیروهای مسلح، ورزش و جوانان، همیاری و خدمات رسانی، اماکن مقدسه، قوه قضائیه، حوزه و روحانیت است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان