۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین فراخوان استعدادیابی گروه سرود و تواشیح "آوای شمس" منتشر شد
کد خبر: ۳۳۹۳۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی قزوین:

فراخوان استعدادیابی گروه سرود و تواشیح "آوای شمس" منتشر شد

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی قزوین گفت: فراخوان استعدادیابی گروه سرود و تواشیح آوای شمس با مضامین رضوی و انقلابی ویژه نوجوانان ۹ الی ۱۷ سال است.

فراخوان استعدادیابی گروه سرود و تواشیح "آوای شمس" منتشر شد

میلاد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح‌قزوین؛ درباره‌ی فراخوان استعدادیابی گروه سرود و تواشیح "آوای شمس" در قزوین اظهار کرد: پرداختن به موضوع جوان، نیازهای تربیت، استعدادیابی نوجوانان و ایجاد بستر خدمت‌ به این قشر از رویکردهای شبکه جوانان رضوی استان قزوین است.

وی افزود: شبکه‌ی جوانان رضوی با هدف تقویت مبانی معرفتی و دینی، اسلام ناب، ایجاد محفلی برای جذب و تثبیت نوجوانان برگزیده به پاتوق رفیق، ایجاد بستر مشارکت فعال نوجوانان و کسب مهارت‌های متنوع، تبیین مباحث اعتقادی به شکل منظم و ایجاد فضایی برای گسترش شبکه نوجوانان فعال گروه سرود و تواشیح آوای شمس در قزوین فعالیت خود را کرده است.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی قزوین اذعان کرد: فراخوان استعدادیابی گروه سرود و تواشیح آوای شمس با مضامین رضوی و انقلابی ویژه نوجوانان 9 الی 17 سال است و متقاضیان این امر می‌توانند تا تاریخ 12 بهمن ماه سال جاری همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، مشخصات اولیه خود را به شماره ۰۹۰۳۱۲۳۶۴۵۰ یا به ادمین کانال و صفحه اینستاگرام به آدرس @avaye_shams ارسال کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: شبکه‌ی جوانان رضوی در استان برای برگزیدگان گروه سرود برنامه‌هایی مانند هیئت، اردوی‌های سیاحتی و زیارتی، پاتوق فیلم و مستند، پاتوق کتاب، محافل یا گعده‌های اعتقادی، اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا(ع) برگزار می‌کند.

وی در پایان گفت: مراحل عضویت در گروه ثبت نام در فراخوان، تکمیل فرم ثبت نام، استعدادیابی و مصاحبه، نشست توجیهی با حضور خانواده‌ها برای برگزیدگان و برگزاری کلاس‌های آموزشی طبق جدول زمان بندی است.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان