۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین ۵۰۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در قزوین ارسال شد
کد خبر: ۳۳۹۳۳۷ نویسنده: حنانه امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان:

۵۰۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در قزوین ارسال شد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: امسال چهارمین دوره جشنواره ابوذر برگزار می‌شود که ۵۰۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در قزوین ارسال شده است.

۵۰۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در قزوین ارسال شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمد کشاورز پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در نشست خبر با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفت دی قزوین برای قزوینی‌ها نماد و جایگاه ویژه‌ای به دلیل مبارزات دوران ستم شاهی دارد و همچنین این دوران به جهت شهادت شهید محمحسین محمودیان عکاس و خبرنگار روزنامه اطلاعات ویژگی خاصی برای اهالی رسانه استان دارد.

وی افزود: خوشبختانه اهالی رسانه استان قزوین هم نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند که یکی از نمادهای این تلاش و مبارزات نیز شهید محمودیان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به جشنواره ابوذر ابراز کرد: امسال چهارمین دوره جشنواره ابوذر برگزار می‌شود که در روز شنبه ۲۱ دی ماه اختتامیه استانی این جشنواره در قزوین برگزار خواهد شد.

کشاورز بیان کرد: خوشبختانه امسال شاهد استقبال خوبی از جشنواره ابوذر بودیم که ۵۰۵ اثر به دبیرخانه ارسال شد و در کل ۱۰۰ خبرنگار از ۳۵ رسانه در این جشنواره حضور پیدا کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: از کل ۵۰۵ اثر ارسالی نیز ۳۹۰ اثر برای داوری پذیرفته شد، از نظر جریان فکری و سیاسی نیز شاهد حضور همه طیف‌ها بودیم که بیانگر تحقق شعار فراجناحی بودن سازمان بسیج رسانه استان است.

وی یادآور شد: ۵۲ خبرنگار آقا و ۴۸ خبرنگار خانم در جشنواره ابوذر شرکت کردند که ۱۲۴ اثر در بخش تیتر، ۲۹ اثر در بخش خبر، ۸۷ اثر در بخش گزارش، یادداشت و مقاله ۳۲ اثر، محتوای چند رسانه‌ای ۷۷ اثر و ۴۱ اثر هم در بخش عکس ارسال شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پایان گفت: اختتامیه جشنواره کشوری در هفته آخر دی ماه در تهران برگزار خواهد شد که یک اثر از استان قزوین با نظر داوران انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان