۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولان در کنار مردم بصیرت و ولایتمداری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند
کد خبر: ۳۳۹۳۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۹ ساعت: ۱۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین در حاشیه تجمع ۹دی:

مسئولان در کنار مردم بصیرت و ولایتمداری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

فرماندار قزوین در حاشیه تجمع ۹ دی گفت: مردم و مسئولان باید همیشه بصیرت و ولایتمداری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

مسئولان در کنار مردم بصیرت و ولایتمداری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

محمد شفیعی در حاشیه برگزاری مراسم یوم‌الله 9 دی در قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: خدا را شاکریم که در دهمین سالگرد حضور باشکوه مردم ولایتمدار قزوین و میهن اسلامی قرار داریم.

وی افزود: طبیعتأ همه مسئولان و آحاد جامعه باید این موضوع را تکلیف خود بدانند که اگر ده‌ها سال دیگر نیز از چنین روزی بگذرد تجدید میثاق با ولایت امر مسلمین نباید فراموش شود.

فرماندار شهرستان قزوین اذعان کرد: حوادث سال 88 باید از منظر ولایت پذیری و داشتن بصیرت الگوی همگان قرار گیرد و مردم در همه برهه‌ها و شرایط حساس راه اصلی خود را ادامه دهند و ولایت امر مسلمین را چراغ راه خود قرار دهند؛ چراکه در این صورت قطعا انقلاب هیچ وقت از مسیر اصلی خود خارج نمی‌شود.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب همواره در مواقع حساس و شرایط بحرانی با کلام مسیحایی خود کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود هدایت می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان ابراز کرد: مردم همواره باید در مواجهه با فتنه‌های احتمالی دشمنان در آینده، آگاه و هوشیار باشند زیرا اسرائیل، امریکا، عربستان و برخی دیگر از کشورهای وابسته به آنها دشمنان اصلی ما هستند لذا مردم و مسئولان باید همیشه بصیرت و ولایتمداری را سرلوحه کاری خود قرار دهند تا مبادا توطئه دشمنان اثر گذار باشد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان