۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین قزوینی‌ها از علت حضورشان در مراسم روز "بصیرت" می‌گویند/ گلایه‌های اقتصادی مقوله‌ای جدا از حماسه‌آفرینی است
کد خبر: ۳۳۹۳۱۳ نویسنده: طاهره سادات موسوی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۹ ساعت: ۱۳:۴ ↗ لینک کوتاه

در دهمین سالگرد بزرگداشت حماسه ۹ دی؛

قزوینی‌ها از علت حضورشان در مراسم روز "بصیرت" می‌گویند/ گلایه‌های اقتصادی مقوله‌ای جدا از حماسه‌آفرینی است

مردم قزوین از قشرهای مختلف در مراسم گردهمایی ۹ دی ماه حضور یافته و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی تجدید میثاق کردند و نشان دادند که مشکلات معیشتی نیز مانع حضور پررنگ آنها در صحنه نخواهد بود.

قزوینی‌ها از علت حضورشان در مراسم روز "بصیرت" می‌گویند/ گلایه‌های اقتصادی مقوله‌ای جدا از حماسه‌آفرینی است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ نهم دی ماه روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، نظام اسلامی و انقلاب است، در فتنه سال 88 مردم در چنین روزی با بصیرت و آگاهی به میدان آمده و از اعتقادات و باورهای خود در برابر دشمن و فتنه‌گران دفاع کردند و همین امر آرزوهای دشمن در مقابله با انقلاب در آن برهه از زمان را خنثی کرد.

پس از آن هر سال مردم در نهم دی ماه که با عنوان روز بصیرت نامیده شده در راهپیمایی و گردهمایی شرکت کرده و حمایت خود از ولایت و انقلاب را برای تمام جهان به نمایش می‌گذارند.

امسال نیز علی‌رغم مشکلات معیشتی و تحرکات دشمنان نظام، مردم از قشرهای مختلف در چنین روزی به صحنه آمدند و به تمام جهان اعلام کردند که پای آرمان‌های انقلاب خواهند ایستاد.

امروز در جمع این مردم حضور پیدا کرده و اهداف و اهمیت این حضور و وظیفه مسئولان و مردم در مقابله با فتنه‌ها و شرایط سخت را جویا شدیم.

یکی از شرکت کنندگان در این گردهمایی به خبرنگار صبح قزوین می‌گوید: امروز به‌خاطر حماسه 9 دی و لبیک گفتن به رهبر عزیزمان در صحنه حضور پیدا کرده‌ایم و اهل کوفه نیستیم که رهبر را رها کنیم.

وی ادامه می‌دهد: حضور در صحنه با مشکلات موجود نیز دارای اهمیت است و انسان خود را در شرایط سخت نشان می‌دهد و مسئولین باید مردم را با جدیت تمام در برابر فتنه‌ها هوشیار کرده و آموزش داشته باشند.

این شهروند قزوینی ابراز می‌کند: امروز داشتن بصیرت و آگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا دشمنان قصد ایجاد تردید در اذهان عمومی را دارند که البته موفق نخواهند شد.

یکی دیگر از افراد حاضر در تجمع اظهار می‌کند: با حضور در این راهپیمایی به استکبار جهانی نشان می‌دهیم که در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور داریم و با این اقدام اعتراض خود را به گوش استکبار می‌رسانیم.

وی ادامه می‌دهد: باتوجه به تبلیغات سوء رسانه‌های غربی برای کمرنگ کردن برنامه‌های انقلاب و نظام و توطئه‌های آن‌ها به‌ویژه در این ایام داشتن بصیرت اهمیت می‌یابد.

این شهروند قزوینی درباره وظیفه مسئولین اذعان می‌کند: مسئولین باید در تمام صحنه‌ها حضور داشته و خط مقدم باشند چرا که جهت گیری مردم به‌ نوعی به آن‌ها بستگی دارد؛ مردم نیز با حمایت از مسئولین و پشتیبانی کردن می‌توانند در مقابل فتنه ایستادگی کنند.

یکی دیگر از حاضرین در تجمع عنوان می‌کند: ما پشتیبان ولایت و رهبری هستیم و حضور در این مراسم‌ها دارای اهمیت بالایی‌ست؛ هرچند رسانه‌های خارجی این حضور را سانسور کرده و پخش نمی‌کنند اما هر فردی که حضور می‌یابد تیری به قلب دشمن است.

وی ادامه می‌دهد: مسئولین با دیدن این حضور باید بیشتر به فکر مردم باشند؛ چرا که ملت هرچقدر هم که در سختی و انحصار باشند پای انقلاب و رهبر هستند.

این شهروند قزوینی بیان می‌کند: مسئولین در برابر فتنه‌های پیش رو باید هوشیار باشند و از مردم که نمونه هستند الگو بگیرند، مردم نیز باید در هر صورت از کشور حمایت کنند.

نفر بعدی درباره علت حضورش در این مراسم می‌گوید: برای رضای خدا و تجدید پیمان با ولایت در این مراسم حضور پیدا کرده‌ام و از آنجایی که انقلاب برای اعتقادات مردم بود و نه نان و آب، لذا علی‌رغم ضعف‌ها و مشکلات موجود از نظامی که اصل آن برقراری اسلام و عدل بوده حمایت می‌کنیم.

وی ادامه می‌دهد: این حضورها تایید نظام و حمایت از ولایت فقیه است و مسئولین و افراد شاخص در برابر فتنه‌ها وظیفه دارند بصیرت را مانند ملتی که همیشه پای کار هستند افزایش دهند تا چیزی که هدف انقلاب بوده را محقق کنند.

این شهروند قزوینی ابراز می‌کند: بیشتر مردم گوش به فرمان رهبری هستند و باتوجه به این موضوع فتنه‌ها هیچ گاه نمی‌تواند به جامعه ما آسیبی وارد کند و امروز از تمام اقشار در این مراسم با رغبت و میل حضور پیدا کرده‌اند.

یکی دیگر از افراد حاضر در این گردهمایی بزرگ اظهار می‌کند: من در زمان جنگ حضور نداشتم اما امروز در این گردهمایی شرکت می‌کنم تا اعلام کنم که من نیز حامی انقلاب هستم و حتی با وجود مشکلات و گرانی نباید صحنه را خالی کنیم و این حمایت را به دشمنان ثابت کنیم؛ چرا که در هر انقلابی مشکلات مختلف وجود دارد.

وی درباره وظیفه مسئولین دربرابر فتنه‌ها عنوان می‌کند: مسئولین باید مردم را آگاه کنند زیرا دشمنان هیچ گاه چشم دیدن ما را نداشتند و اکنون نیز مشکلاتی از قبیل گرانی بهانه‌ای برای تحقق اهداف دشمن و و از بین بردن انقلاب شده است.

این شهروند قزوینی ابراز می‌کند: فکر نمی‌کردم مردم تا این اندازه در این مراسم حضور داشته باشند زیرا شایعاتی درباره عدم حضور افراد وجود داشت اما امروز دیدم که واقعا افراد مختلف حاضر هستند و به خودم ثابت کردم که همه پشتیبان رهبر بوده و دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

فرد دیگری که در این مراسم حاضر بود با اشاره به علت حضورش بیان می‌کند: برای زنده نگه داشتن یاد شهدا در این مراسم شرکت کرده‌ام و باید دانست که مشکلات معیشتی دلیلی برای عدم حمایت از نظام نیست.

وی ادامه می‌دهد: حضور و حمایت از رهبری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که با حضور ایشان ما دارای امنیت و آرامش هستیم و مسئولین باید به وظایف خود عمل کرده و مشکلات مردم را حل کنند.

یکی دیگر از افراد حاضر عنوان می‌کند: برای یاد شهدا، رهبری و دین اسلام در این مراسم شرکت کرده‌ام و این حضور و داشتن آگاهی در برابر فتنه‌ها دارای اهمیت است و باید در این مسائل گوش به فرمان رهبری باشیم.

نفر بعدی با بیان علت شرکت در این گردهمایی می‌گوید: حضور در صحنه مسئولیت شرعی ماست و علاوه بر این قلبمان برای کشور و انقلاب می‌تپد و اینکه به کشور خدشه‌ای وارد نشود برای ما از اهمیت برخوردار است.

وی ادامه می‌دهد: با وجود مشکلات معیشتی نمی‌توان اعتقادات و خدا را فراموش کرد؛ بنابراین حضور در این نوع مراسم‌ها نشانه تعهد به انقلاب و نظام است و لازم است همیشه در برابر فتنه‌ها آماده باشیم و تنها سلاحی که می‌تواند ما در این زمینه یاری کند ولایت فقیه است.

این شهروند قزوینی اذعان می‌کند: مسئولین وظایف خود را می‌دانند اما اهمیت نمی‌دهند اما برای مقابله با فتنه‌ها باید مانند اوایل انقلاب به مردم و امت مسلمان توجه بیشتری داشته باشند.     

نفر بعدی که در این مراسم حاضر بود ابراز می‌کند: امروز برای حمایت از رهبر و ولایت مداری در این مراسم شرکت کرده‌ایم و باید دشمنان بدانند ما صحنه را خالی نکرده و از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام جلسات و مجالس حتی در شرایط سخت حضور داشته‌ایم.

وی اضافه می‌کند: داشتن بصیرت و آگاه بودن در برابر فتنه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و لازم است افزایش یابد، زیرا برخی با نداشتن آگاهی قصد ممانعت از حضور مردم را دارند و در واقع از دلیل اصلی حضور در این مراسم اطلاع ندارند.

یکی دیگر از شهروندان حاضر در این مراسم اظهار می‌کند: امروز روزی حماسی است و در آن مردم همه با هم در برابر معاندین نظام تجمع می‌کنند و این اقدام مشت محکم و پاسخی قاطع برای یاوه گویانی‌ست که قصد مقابله در برابر اسلام، نظام اسلامی و منویات رهبری دارند.

وی ادامه می‌دهد: حضور پررنگ مردم در این زمینه بسیار موثر است و باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم، از این رو داشتن آگاهی و بصیرت مهم است و باید در برابر فتنه‌های پیش رو گوش به فرمان رهبری باشیم، زیرا سخنان ایشان کد و راهکاری برای داشتن آگاهی نسبت به مسائل مختلف است.  

یکی دیگر از حاضرین ابراز می‌کند: برای گرامی‌داشت حماسه 9 دی سال 88 در صحنه حضور پیدا کرده‌ایم و به فتنه‌گران اعلام می‌کنیم که از آن‌ها نمی‌گذریم و تا توبه نکنند ما بر خواسته‌های خود پابرجا هستیم.

وی ادامه می‌دهد: کشور تا حدودی دارای مشکلات است اما ما در هر حال انقلاب را رها نمی‌کنیم و برای حفظ آن هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم و مسئولین برای مقابله با فتنه‌ها باید به امکانات و استعدادهای داخلی توجه کنند و از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات کشور استفاده کنند.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان