۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین مهم‌ترین هدف دشمن ایجاد ناامنی در کشور است/ جامعه ما از مشکلات دیوان‌سالاری رنج می‌برد
کد خبر: ۳۳۹۲۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۸ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

کارشناس دینی:

مهم‌ترین هدف دشمن ایجاد ناامنی در کشور است/ جامعه ما از مشکلات دیوان‌سالاری رنج می‌برد

کارشناس دینی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف دشمنان ایجاد ناامنی در کشور است، گفت: امروز می‌بینیم که حتی برخی افراد اثرگذار که سابقه انقلابی را دارند منفعل هستند و به جامعه تزریق ناامیدی می‌کنند.

مهم‌ترین هدف دشمن ایجاد ناامنی در کشور است/ جامعه ما از مشکلات دیوان‌سالاری رنج می‌برد
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین، همایش محبان فاطمی مدافعان ولایی در طلیعه فاطمیه همراه با تجلیل از پیشکسوتان عرصه شعر و مداحی قزوین در سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی در این همایش اظهار کرد: هدف اصلی دشمن تهی کردن جامعه از ارزش‌ها و ارتجاع است که در قرون متمادی برای آن تلاش کردند.

وی با بیان اینکه تاریخ تکرار صحنه‌ها است، گفت: از صدر اسلام دشمنان برای خلع سلاح کردن مومنین تلاش کردند و امروز هم نمونه آن را شاهد هستیم که به دروغ می‌گویند مذاکره و عده‌ای اسم آن را گفتمان و دیپلماسی می‌گذارند.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: اگر حضرت زهرا(س) و ولایتمداری این بانوی بزرگ نبود بدون شک تمام زحمات انبیاء که در طول تاریخ برای هدایت انسان‌ها مبعوث شدند به باد می‌رفت.

شخصیت‌ها در شرایط بحرانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهند

بی‌آزار تهرانی یادآور شد: در تاریخ دیدیم تمام شخصیت‌های اثرگذار و کسانی که در بدر و احد بودند کار را زمین گذاشتند و در این شرایط یک بانو به عرصه آمد و همه ظرفیت‌های خود از جان و مال را در مسیر ولایتمداری گذاشت تا غدیر را فراموش نکنند.

وی بیان کرد: امروز هم می‌بینیم که حتی برخی افراد اثرگذار که سابقه انقلابی را دارند منفعل هستند و به جامعه تزریق ناامیدی می‌کنند و همه در ورطه سکوت فرو رفته‌اند.

این کارشناس مذهبی ابراز کرد: امروز قلب رهبری را هدف گرفته‌اند و عده‌‌ای هم تماشاچی شده‌اند در حالی که می‌توانند کاری کنند‌؛ اکنون فصل ریزش‌ها است و شخصیت‌ها در شرایط بحرانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهند.

بی‌آزار تهرانی تصریح کرد: دشمن امنیت را هدف گرفته است و در اغتشاشات اخیر هم یک قدم مانده بود که کل گاز کشور قطع شود و اگر وارد کانال لیبی‌سازی و حلب‌سازی شده بودیم درواقع این مملکت روی امنیت را نمی‌دید چراکه دشمن اینگونه هدف‌گذاری کرده بود.

وی تاکید کرد: باید از حضرت زهرا(س) یاد بگیریم چراکه ترس و محافظه کاری‌ها ما را بیچاره می‌کند؛ یک بانو مردانه همت کرد و این درس را به ما داد و در زمان تحریم‌ها نباید صحنه را خالی کنیم.

این کارشناس مذهبی در پایان گفت: باید توجه کنیم که امروز مشکل از نظام و جمهوری اسلامی نیست بلکه مشکلات جامعه ما به ساختار دیوان سالاری مربوط است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان