۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین همایش دانشجویی "ایده پردازی و تفکر خلاق در صنعت گردشگری" در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۳۹۲۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۷ ساعت: ۲۳:۴۷ ↗ لینک کوتاه

همایش دانشجویی "ایده پردازی و تفکر خلاق در صنعت گردشگری" در قزوین برگزار شد

نخستین همایش دانشجویی "ایده‌پردازی و تفکر خلاق در صنعت گردشگری" به همت موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی علامه قزوینی و با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین برگزار شد.

همایش دانشجویی "ایده پردازی و تفکر خلاق در صنعت گردشگری" در قزوین برگزار شد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ نخستین همایش دانشجویی “ایده پردازی و تفکر خلاق در صنعت گردشگری” با حضور اساتید و دانشجویان ارشد گردشگری و تجارت الکترونیک و جمعی از فعالان این حوزه در دانشگاه غیرانتفاعی علامه قزوینی برگزار شد.

در این همایش مسیح شریف مشاور معاون گردشگری کشور در حوزه رسانه و دیپلماسی به ارائه مقدمه‌ای بر مفاهیم، اصول ایده‌پردازی و تفکر خلاق در حوزه گردشگری پرداخت و مجید منصور رضایی موسس و مدیر شنبه شهر و دبیر فصلنامه همشهری معماری مطالبی در خصوص شهر خلاق و گردشگری خلاق ارائه کرد.

سعید ابراهیمیان ارزیاب، داور و منتور بیش از ۲۰۰ کسب و کار حوزه گردشگری به بررسی ایده‌پردازی وایده‌کاوی در صنعت گردشگری برای شرکت‌کنندگان رشته تجارت الکترونیک پرداخت و عرفان فکری مدرس کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری نیز به عنوان میهمان مجازی در این همایش حضور داشت.

نخستین همایش دانشجویی ایده‌پردازی و تفکر خلاق در صنعت گردشگری به همت موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی علامه قزوینی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان