۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دعواهای سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب کنار گذاشته شود/ به گفتمان‌سازی جدی در بیانیه گام دوم نیازمندیم
کد خبر: ۳۳۹۲۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۷ ساعت: ۹:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان:

دعواهای سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب کنار گذاشته شود/ به گفتمان‌سازی جدی در بیانیه گام دوم نیازمندیم

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گفت: نباید وارد دعوای اصلاح طلب و اصول‌گرا شویم چراکه با توجه به گفتمان‌های رهبر انقلاب اسلامی نیز از دعواهای سیاسی بیشترین ظلم به انقلاب شده است.

دعواهای سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب کنار گذاشته شود/ به گفتمان‌سازی جدی در بیانیه گام دوم نیازمندیم
عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب تاکنون باتوجه به شرایط موجود و حوادثی که پیش رو داشتیم نیز به طور مطلوب و موثر عملی نشده است لذا باید ببینیم نگاه ما نسبت به راه طی شده، ظرفیت و افق پیش رو با نگاه امام جامعه به چه میزان تطبیق دارد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین ابراز کرد: گام دوم باید قبل از هر اقدامی با ذهن مخاطب ارتباط برقرار کند و همچنین باید هر چه سریع‌تر به درک مفهوم این بیانیه اقدام کنیم چه بسا که بسیار دیر شده و ببینیم آنچه که در بیانیه عنوان شده با نگاه، اندیشه و سبک فکر و عمل ما تا چه میزان منطبق است.

کاظمی عنوان کرد: در انقلاب اسلامی اگر فهم بیانیه گام دوم به وجود بیاید دشمنان شکست خواهند خورد که متاسفانه آنچه که برآورد شده و از متن جامعه حزب‌اللهی و انقلابی می‌بینیم، اینگونه نیست چراکه تا به امروز مراجعه به بیانیه گام دوم صورت نگرفته و کار اساسی اتفاق نیفتاده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: درصد قابل توجهی از مخاطبان در جلسات مختلف بسیار ناامید هستند و مسیر طی شده که با عظمت و سختی‌های بسیاری به پیروزی رسیده را زیر سوال می‌برند.

کاظمی تاکید کرد: اگر خلاء موجود در بین فهم افراد جامعه و بیانیه گام دوم انقلاب توسط نخبگان پر نشود، می‌تواند مانند فتنه‌های قبل یک ملت را از پا در بیاورد لذا امروز بیش از پیش به اندیشه و تلاش نخبگان جامعه نیاز داریم.

این مقام مسئول ادامه داد: تجربه ۴۰ ساله این را نشان می‌دهد که دستاوردهای بزرگ و پرافتخاری از دل سختی‌ها و در دل تحریم‌ها اتفاق افتاده که در هر عرصه‌ای افتخار ایران است.

استقلال و اقتدار ایران اسلامی نتیجه مذاکره با دولت‌های فاسد نیست

وی ادامه داد: اگر امروزه به کشور سیاسی مستقل و نظامی مقتدر تبدیل شده‌ایم و در مسائل علمی و فناوری صاحب رتبه‌های قابل توجه و از لحاظ امنیت تامین هستیم نیز محصول هشت سال دفاع مقدس است و قطعا حاصل مذاکره و گفت‌وگو با کشورهای فاسد جهان نبوده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان بیان کرد: در حوزه امنیتی اگر سرویس امنیتی جمهوری اسلامی به عنوان مقتدرترین سرویس‌ها در دنیا محسوب می‌شود محصول سال‌ها مبارزه با سرویس‌های جاسوسی از آغار انقلاب تا به امروز است.

این مقام مسئول عنوان کرد: حجم جنگ اطلاعاتی که دشمنان با نظام انقلاب اسلامی دارند انسان را متحیر می‌کند که البته دشمن تا حدود زیادی از هوشیاری ما دچار سرخوردگی شده و تاکنون فشارهای گوناگونی وارد کرده‌اند تا دستگاه‌های اطلاعاتی نتوانند به درستی عمل کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ثابت کرد در چهل ساله انقلاب هر دستاوردی که داشته محصول مقاومت، ایستادگی و پایداری در برابر تحریم‌های دشمنان است و این مورد به عنوان یک اصل نباید از چشمان جوانان نسل امروز انقلاب دور شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: این راهی که تا به امروز همه ما طی کرده‌ایم یک نتیجه قطعی دارد که اگر انقلاب اسلامی ناتوان بود قطعا دلیلی نداشت که تا این اندازه صحنه سازی از سوی دشمنان برای جامعه ما طراحی شود.

سرویس امنیتی جمهوری اسلامی به عنوان مقتدرترین سرویس‌ها در دنیا محسوب می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: ما از دل تحریم‌ها، جنگ و فشار همه جانبه دستاوردهای بی‌نظیری را بدست آوردیم که دوستان و دشمنان را معترض کرده است.

وی گفت: نباید وارد دعوای اصلاح طلب و اصول‌گرا شویم چراکه با توجه به گفتمان‌های رهبر انقلاب اسلامی نیز از دعواهای سیاسی بیشترین ظلم به انقلاب شده و حتی خود ما گاهی به واسطه درون گفتمان‌ها در جبهه انقلاب به صورت انقلاب سیلی زده‌ایم.

این مقام مسئول ابراز کرد: ما با دست خود این مسئله را به وجود آوردیم که بعضی افراد بگویند؛ کارنامه انقلاب امید بخش، شفاف و قابل دفاع نیست.

وی تاکید کرد: وقتی در جمع جوانان حاضر می‌شویم، انقلاب اسلامی را ناتوان، ضعیف و به بن بست رسیده می‌دانند و تمامی این موارد ناشی از دعواهای سیاسی بی‌ثمر است.

این مقام مسئول عنوان کرد: کمتر از ۵ سال دیگر متولدین دهه هفتاد که جنگ را تجربه نکرده و امام را ندیده‌اند مدیران مملکت خواهند شد پس نباید افتخارات دفاع مقدس از چشمان جوانان دور بماند.

بیشترین ظلم به انقلاب در دعواهای سیاسی شده است

وی تاکید کرد: جایگاه جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها به شدت برای امریکای در هر عرصه مهم بوده و هر کشوری که در برابر امریکا سر فرود آورد اولین چیزی که از آن کشور گرفته خواهد شد نیز فرهنگ مستقل است؛ اگر جمهوری اسلامی امروزه جزو ۸ قدرت نظانی دنیا عنوان می‌شود ناشی از مقاومت و استقلال است.

کاظمی گفت: امروزه افراد جامعه از حضور پای صندوق‌های رای ناامید هستند و زمانی که صحبت از رای دادن می‌شود مسئولین قبلی را نام می‌برند و می‌گویند رای ما تاثیری نخواهد داشت اما باید بدانند و تحلیل کنند که با حضور در انتخابات اساس یک کشور را رقم خواهند زد.

وی افزود: امروزه با تمام گرفتاری‌ها ۸ درصد رشد اقتصادی داشتیم و سال آینده تا ۲ درصد دیگر هم افزایش خواهد پیدا کرد که این میزان مشخصا کار قوه مجریه نیست و نشانگر این است که مجموعه نظام ظرفیت خود را حتی در شرایط تحریم نشان داده است.

این مقام مسئول در پایان گفت: حضور در پای صندوق‌های رای و میدان ندادن به ارازل و اوباش برای آسیب زدن به کشور می‌تواند راه‌گشا در ادامه مسیر باشد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان