۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین هدف برنامه‌ریزان اغتشاشات کشاندن ناآرامی‌های داخل عراق به ایران بود
کد خبر: ۳۳۹۲۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۴ ساعت: ۲۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا استان البرز:

هدف برنامه‌ریزان اغتشاشات کشاندن ناآرامی‌های داخل عراق به ایران بود

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا استان البرز گفت: برنامه‌ریزان این اغتشاشات قصد داشتند ناآرامی‌های داخل عراق را به ایران بکشانند.

هدف برنامه‌ریزان اغتشاشات کشاندن ناآرامی‌های داخل عراق به ایران بود

به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ مراسم بزرگداشت 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز(چهارشنبه) به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا در این دانشگاه برگزار شد.

امیدیان در این مراسم اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، جبهه مقابل جمهوری اسلامی ایران تمام گزینه‌های خود را به کار بست تا مسیر انقلاب را تغییر و حتی نابود کند.

وی افزود: حتی دلیل حمله شوروی به افغانستان نیز در همین پازل، مهار انقلاب اسلامی و گسترش آن به بیرون از مرزها بوده است.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا استان البرز تصریح کرد: ابزارهای دشمن نیز در مقابله با انقلاب اسلامی متشکل از جنگ رسانه‌ای، تحریم، ترور، نفوذ و جنگ سخت بوده است که به فراخور زمان ابزارهای بکارگرفته شده نیز شدت و ضعف داشته‌ اما هیچ یک متوقف نشده‌اند.

امیدیان در ادامه گفت: پس از کودتای سال 32 در ایران، امریکا عملا مدیریت سیاست‌‌های امپریالیسم را در منطقه خاورمیانه برعهده گرفته است و برهمین اساس برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ کاری از جمله تحریم دارو که از سوی سازمان ملل غیرقانونی است دریغ نکرده است.

وی عنوان کرذ: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها در طول 8 سال برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بیش از 3هزار کودتا برنامه‌ریزی کردند که تنها در کودتای نوژه اگر به پیروزی می‌رسیدند قرار بود از جمعیت 38 میلیون نفری ایران در آن سال‌ها، بیش از پنج میلیون نفر را قتل و عام کنند.

این مقام مسئول با اشاره به حمله نظامی عراق به ایران در ابتدای سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عراق در این جنگ از سوی بیش از 50 کشور حمایت تسلیحاتی، اطلاعاتی و مالی و حتی نیروی انسانی می‌شد به گونه‌ای که پس از جنگ، رزمندگان ما از 20 کشور مختلف اسیر گرفته بودند.

وی بیان کرد: در فتنه سال‌های 78 و 88 که با حضور جریان‌های سیاسی داخل کشور شکل گرفته بود سعی داشت با ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران در افکار عمومی داخل کشور و بین الملل اینطور نشان دهد که جمهوری اسلامی ثبات سیاسی ندارد.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا استان البرز ابراز کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران براساس مدل‌های تعریف شده جهانی با پشت سر گذاشتن مرحله تثبیت نظام سیاسی، به مرحله تثبیت اقتدار رسیده است و پس از سال 88 و خروج از فتنه 88 وارد مرحله اقتدار شده است و پس از این مرحله به سمت ابرقدرتی گام برمی‌دارد.

وی افزود: براساس همین مدل‌ها و استانداردهای جهانی نیز اگر یک کشور بخواهد به یک کشور ابرقدرت تبدیل شود باید دارای سه ویژگی پهنای گسترده، جمعیت گسترده و سلاح بازدارنده باشد.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا استان البرز تصریح کرد: راهبرد اصلی دشمن نیز در مقابله با جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ابزارهای رسانه‌ای، ترور، تحریم و جنگ سخت امروز با عوامل نفوذی خود در کشور به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و مردم است.

وی اضافه کرد: همین مسئله نیز باعث شده که از سال 94 تا به امروز در اکثر سخنرانی‌ها و بیانات مقام معظم رهبری کلیدواژه نفوذ یکی از پرکاربردترین کلمات باشد.

امیدیان در ادامه گفت: اغتشاشات اخیر بنزینی نیز در پازل متوقف ساختن حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی بوده است و برنامه‌ریزان این اغتشاشات قصد داشتند اغتشاشات و ناآرامی‌های داخل عراق را به داخل ایران بکشانند و بیش از 1000 شهر در ایران را به آشوب بکشند.

وی در پایان گفت: با دستگیری روح الله زم مدیر آمدنیوز و اعترافات او که منجر به دستگیری عوامل تروریستی در کشور شد این پروژه خنثی شده و ظرف مدت دو روز ناآرامی‌ها در کشور تمام شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان