۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین قزوین باید از گذر موقت به مقصدگردشگری تبدیل شود
کد خبر: ۳۳۹۲۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۴ ساعت: ۱۱:۴۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

قزوین باید از گذر موقت به مقصدگردشگری تبدیل شود

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان گفت: قزوین باید تا ۲ سال آینده از گذر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود.

قزوین باید از گذر موقت به مقصدگردشگری تبدیل شود

هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری قزوین اظهار کرد: باید اتاق فکری را برای باز کردن گره‌ها تشکیل دهیم و ظرفیت‌های گردشگری استان را به یک فرصت مهم تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه قزوین می‌تواند فضای روحی تهران را تغییر دهد، افزود: نیاز داریم تا از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و در این راستا باید برنامه تعریف کنیم؛ لذا با سفرای خارجی جلساتی داشتیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: شهرداری باید محور اجرای برنامه‌های گردشگری شود و در تابستان که فصل گردشگری است نیز یکسری برنامه‌های متنوع را برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: تا ۲ سال آینده باید قزوین مقصد گردشگری شود نه گذر گردشگری؛ در گذشته خطا در برنامه‌های سرمایه گذاری صنعتی استان موجب شده تا امروزه با مشکلاتی مواجه شویم.

جمالی‌پور ابراز کرد: با توجه به اینکه منطقه کم آبی هستیم باید کاری کنیم که در آینده دچار مشکل نشویم و نباید به امید دولت باشیم؛ بلکه باید به امید مردم و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری پیش برویم.

استاندار قزوین گفت: بزرگترین آفت امروز مملکت مزاحمت‌ها و حسادت‌ها است که مانع از پیشرفت می‌شود؛ سرمایه مسئله بسیار‌ مهمی است که باید راهی را تعیین و ارزش‌گذاری کنیم.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: اگر جاذبه‌های گردشگری را برای سرمایه‌گذار ایجاد کنیم، مسلما با اطمینان خاطر وارد میدان خواهد شد و باید مشکلات کوچک را حل کرده و سپس برای رفع مشکلات بزرگتر اقدام کنیم.

انتهای پیام/ 7003

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان