۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کوبی باراک: حزب‌الله در جنگ احتمالی آینده اسرائیل را به لرزه در می‌آورد
کد خبر: ۳۳۹۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کوبی باراک: حزب‌الله در جنگ احتمالی آینده اسرائیل را به لرزه در می‌آورد

فرمانده فنی و لجستیک ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که در صورت آغاز جنگ علیه حزب الله لبنان، مقاومت، روزانه با ۱۲۰۰ موشک اسرائیل را به لرزه درخواهد آورد.

کوبی باراک: حزب‌الله در جنگ احتمالی آینده اسرائیل را به لرزه در می‌آورد
به گزارش صبح قزوین به نقل از پایگاه خبری «نهرین»، رژیم صهیونیستی در اعترافی بی‌سابقه اعلام کرد که اگر حزب‌الله بخواهد به حمله احتمالی اسرائیل به لبنان واکنش نشان دهد و انتقام‌جویی کند، می‌تواند اسرائیل را در جنگ آینده به لرزه درآورد.
سرتیپ «کوبی باراک» فرمانده فنی و لجستیک ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت: در صورتی آغاز جنگ علیه جبهه لبنان، موشک‌های حزب‌الله زمین اسرائیل را به لرزه درخواهند آورد.
به گزارش پایگاه خبری صهیونیستی «واللا»، باراک از نظامیان جدید اسرائیلی خواست تا با واقعیت هرگونه جنگ آتی با حزب‌الله مواجه شوند و بدانند که هرگونه استقرار ناصحیح میدانی، به کشته و زخمی شدن نیروهای ارتش اسرائیل منجر خواهد شد.
لذا باید به بهترین نحو ممکن آماده و مستقر شویم در غیر این صورت ضربه خواهیم خورد.
وی افزود: افسران فردا باید، پیش از هرچیزی بدانند که جنگ حقیقی در جبهه داخلی آغاز خواهد شد و نهاد امنیتی [اسرائیل] می‌گوید که اگر جنگ جدیدی با حزب‌الله آغاز شود، روزانه 1200 موشک به اسرائیل اصابت خواهد کرد.
سرتیپ باراک گفت: در روز نخست جنگ [احتمالی] آینده، شاهد شلیک موشک‌های سنگین دقیق حزب‌الله به سوی مراکز اصلی و حساس ارتش خواهیم بود.
مراکزی که به طور اساسی در مناطق نظامی و انبارهای فوق‌العاده و پایگاه‌های امدادرسانی و لجستیک متمرکز هستند.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان