۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین فیلم سینمایی "۲۳ نفر" ارزشمند و عزت‌آفرین است
کد خبر: ۳۳۹۱۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۳ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

فیلم سینمایی "۲۳ نفر" ارزشمند و عزت‌آفرین است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در افتتاحیه اکران فیلم سینمایی ۲۳ نفر در سینما مهتاب قزوین، گفت: فیلم سینمایی ۲۳ نفر بسیار ارزشمند، عزت‌آفرین و حماسی است.

فیلم سینمایی "۲۳ نفر" ارزشمند و عزت‌آفرین است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در افتتاحیه اکران فیلم 23نفر که با حضور خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس، جمعی از فعالان فرهنگی قزوین و آقای ابوالفضل محمدی یکی از 23نفر آزاده‌ای که سرنوشت آنها در فیلم سینمایی «23 نفر» به تصویر کشیده شده است، اظهار کرد: فیلم سینمایی 23نفر بسیار ارزشمند، عزت‌آفرین و حماسی است و به خوبی اتفاقات و مظلومیت‌های اسرای نوجوان ما را روایت‌گری کرده است.

وی با بیان اینکه قرآن بر روی جوانمردی بسیار تأکید دارد و آزاده‌های ما نیز همین مسیر را رفتند، تصریح کرد: آزاده‌های ما با تمام توان و جوانمردی در مقابل مستکبران ایستادگی کردند و با تحمل رنج زندان و شکنجه پای عهد و پیمان خود با خدا و امام خمینی(ره) ایستادند.


امام جمعه قزوین افزود: آزاده‌های دفاع مقدس با تقوا و اخلاصی که داشتند اجازه ندادند که شیطان در آنها نفوذ کند و در مسیر حق و مبارزه علیه برنامه‌های شیطانی مستکبران و حزب بعث، با قدرت ایستادگی کردند و این 23 نفر نیز همین گونه بودند.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «۲۳ نفر» اقتباسی از خاطرات ۲۳ نفر از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه کم سن و سال بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند.

آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از ابوالفضل محمدی یکی از 23 نفر روایت شده در فیلم که متولد قیدار زنجان است و در حال حاضر در قزوین زندگی می‌کند، تجلیل کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان