۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین "راهیان نور" به دنبال کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۳۳۹۱۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

"راهیان نور" به دنبال کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: ظرفیت راهیان نور در بسیج دانشجویی از اهمیت و جایگاه ویژه‎ای برخوردار است زیرا برای آینده مدیریت کشور و انقلاب اسلامی کادرسازی می‌کند.

"راهیان نور" به دنبال کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی است

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار کرد: ثمرات یک سال تلاش بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها را می‌توان در راهیان نور دید و می‌توان راهیان نور را اختتامیه فعالیت‌های بسیج دانشجویی در طول سال گذشته و افتتاحیه فعالیت‌های بسیج دانشجویی برای سال پیش رو دانست.

وی با اشاره به ظرفیت راهیان نور در تربیت نسل جوان گفت: ظرفیت راهیان نور در بسیج دانشجویی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است زیرا برای آینده مدیریت کشور و انقلاب اسلامی کادرسازی می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: شهدای مدافع حرم تربیت یافتگان راهیان نور بودند و تربیت یافتگان این راه در عرصه‌های جهاد و شهادت به عرصه ظهور و بروز می‌رسند.

وی عنوان کرد: بسیج دانشجویی در راهیان نور به بلوغ اجتماعی و عملی رسید و رشد یافت و رشد یافتگان این عرصه توانستند حرکت‌های انقلابی در فضای کشور صورت دهند.

کاظمی با تاکید بر اهمیت استفاده از تجربیات راهیان نور بیان کرد: امروز مسیر راهیان نور یک مسیر ریل گذاری شده است؛ زیرا راهیان نور از دو دهه تجربه در اجرا برخوردار است و این تجربیات باید در اجرای بهتر این حرکت بزرگ استفاده شود.

وی در پایان گفت: با ثبت و ضبط تجربیات سالانه و تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز باید این تجربیات به نسل‌های جدید نیز انتقال یابد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان