۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اصحاب رسانه و فعالان مجازی ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند
کد خبر: ۳۳۹۰۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۲۰ ساعت: ۱۳:۲۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس دادگستری شهرستان البرز:

اصحاب رسانه و فعالان مجازی ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند

رئیس دادگستری شهرستان البرز گفت: انتظاری که از شما فعالین فضای مجازی داریم این است که در زمین دشمن ناخواسته بازی نکنید؛ شما خبرنگاران و فعالین فضای مجازی به عنوان نماینده افکار عمومی می‌توانید بازگو کننده مشکلات مردم و پیگیر حل مسائل باشید.

اصحاب رسانه و فعالان مجازی ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ محمود محمودخانی در جلسه پیشگیری از جرایم انتخاباتی که ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور اصحاب رسانه در سالن کنفرانس دادگستری شهرستان البرز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم در انتخابات پیش رو نماینده‌ای در طراز جمهوری اسلامی انتخاب شود و فضای مجازی و رسانه‌ها در انتخاب فرد اصلح نقش به سزایی خواهند داشت.

وی افزود: با توجه به افراد زیادی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند فضای مجازی تاثیرات مثبت و منفی در جامعه دارد، اگر کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند انگیزه‌های درستی داشته باشند، از این فضا می‌توان به بهبود جامعه کمک کرد و اگر اینگونه نباشد آسیب‌های اجتماعی گریبان گیر کاربران مجازی خواهد بود.

رئیس دادگستری شهرستان البرز در ادامه تصریح کرد: انتظاری که از شما فعالین فضای مجازی داریم این است که در زمین دشمن ناخواسته بازی نکنید و شما خبرنگاران و فعالین فضای مجازی به عنوان نماینده افکار عمومی می‌توانید بازگو کننده مشکلات مردم و پیگیر حل آنها باشید.

وی مهم ترین سرمایه کشور را امید دانست و گفت: با داشتن امید امکان هر پیشرفتی است و باید تلاش کرد تا نشاط و امید را در جامعه نشر دهیم.

محمودخانی افزود: اقدامات قومی قبیله‌ای، دادن وعده خارج از حوزه کاری نماینده، هرگونه تخریب و بردن حیثیت افراد، هرگونه توهین به نمایندگان رقیب برای تخریب جرم محسوب می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از پرونده‌هایی که به دادگستری ارجاع داده می‌شود پرونده‌های مربوط به اختلافات خانوادگی است که طی سال‌های اخیر متاسفانه تعداد آنها زیاد شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در جرائمی که اتفاق می‌افتد سرقت، توهین و تهدید، ضرب و شتم و موادمخدر از جمله جرائمی است که در شهرستان البرز تعداد بالایی دارد و دلیل بالا بودن سرقت در سطح جامعه مشکلاتی نظیر بیکاری و مشکلات این چنینی است.

وی عنوان کرد: در بخش پرونده‌های شرکت‌های صنعتی، شرکت کنتورسازی دو ماه از فعالیت خود را آغاز کرده و یک ماه است حقوق کارکنان شرکت کنتورسازی پرداخت شده است.

محمودخانی در پایان افزود: با توجه به واکنش‌هایی که نسبت به برگزاری مسابقات کشتی در شهر الوند در فضای مجازی شد، اما برگزاری این مسابقات فرصتی است برای شناساندن استان و شهرستان البرز و از شما خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌خواهیم که پتانسیل‌های شهرستان البرز برای میهمانان این مسابقات معرفی شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان