۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ساخت کوچکترین شارژر جهان
کد خبر: ۳۳۹۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ساخت کوچکترین شارژر جهان

سازندگان آمریکایی به معرفی کوچکترین شارژر تلفن همراه جهان پرداخته‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد در زمان اتمام شارژ دستگاه‌های خود بتوانند آنها را برای زمان بیشتری روشن نگهدارند.

  ساخت کوچکترین شارژر جهان
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، شارژر میکرو سوخت که به اندازه یک حلقه کلید بوده، نیروی برابر با 20 تا 30 دقیقه مکالمه یا چند ساعت در حالت آماده به کار را ارائه می‌کند.
  برای استفاده از این شارژر، کاربران تنها دکمه قدرت را روشن کرده و آنرا به تلفن همراه خود متصل می‌کنند که کار شارژ را به سرعت آغاز می‌کند.
  به گفته شرکت Devotec Industries، این دستگاه برای زمانهایی که با تاخیر غیرمنتظره روبرو بوده یا وقت کافی برای شارژ کامل گوشی خود نداشته‌اید، یک ایده فوق‌العاده است.
  این شارژر با اندازه 3 در 2 سانتیمتر کوچکترین شارژر تلفن همراه جهان بوده که براحتی درون جیب جا گرفته یا حتی می‌توان آنرا از تلفن همراه آویزان کرد.
  این شارژر کاملا قابل شارژ مجدد بوده و می‌تواند تا یک ماه شارژ خود را نگهدارد.
  نیروی این دستگاه از کابل تامین یا هر پریز دیواری میکرو یو‌اس‌پی مانند شارژرهای رایج بدست می‌آید.
  شرکت Devotec Industries برای ماهای متوالی به پژوهش، آزمایش و ارزیابی کوچکترین و کارآمدترین بخشها برای استفاده در شارژر میکروسوخت پرداخته است.
  اجزای این شارژر در میان کوچکترین نمونه‌های موجود قرار داشته و از ویژگیهایی مانند تخته‌مدارهای چاپی منعطف برای کوچک کردن اندازه اجزا جهت کوچکتر کردن هر چه بیشتر شارژر و دستیابی به بزرگترین پیل داخلی ممکن برخوردار است.
  بدنه این محصول از آلومینیوم ریخته‌گری شده تحت فشارخالص بوده که به آنها استحکام بالا و وزن پائین بخشیده است.
آلومینیوم رنگ و لاکی شده و سپس برای درخشنده‌تر آن پخته می‌شود.
  اکثر فضای درون این شارژر با یک پیل لیتیوم یونی متراکم 5C گرفته است.
  انتهای پیام      
فضای درون کوچکترین شارژر جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان