۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رفع تصرف بیش از ۵هزار مترمربع از اراضی دولتی در استان
کد خبر: ۳۳۸۹۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۹ ساعت: ۱۲:۳۱ ↗ لینک کوتاه

رفع تصرف بیش از ۵هزار مترمربع از اراضی دولتی در استان

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین از اجرای قطعی احکام قضایی صادره در رفع تصرف و خلع ید و قلع و قمع در اراضی دولتی واقع در آبیک و شینقر خبر داد.

رفع تصرف بیش از ۵هزار مترمربع از اراضی دولتی در استان

سیدهادی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پیرو ارجاع یک فقره حکم خلع ید و قلع و قمع به سازمان در اراضی دولتی واقع در شهرستان آبیک و مجاور روستای آبیک سفلی رفع تصرف به عمل آمد.

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان قزوین افزود: حکم قضایی صادره با حضور نماینده اجرای احکام دادگستری شهرستان آبیک، عوامل یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن و نماینده حقوقی اداره کل راه‌وشهرسازی استان به اجرا درآمد که در همین خصوص از ملک موضوع حکم به متراژ 7 هزارو 451 مترمربع رفع تصرف به عمل آمد.

ابراهیمی بیان کرد: همچنین پیرو ارجاع یک فقره حکم خلع ید به سازمان از اراضی دولتی واقع در منطقه کورانه و حریم روستای شینقر به یگان حفاظت اداره کل، پیگیری مراتب در دستور کار یگان حفاظت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در همین راستا با مراجعه حضوری شخص فرمانده یگان، بازدید از صحنه و با هماهنگی‌های صورت گرفته قبلی، حکم قضایی صادره با حضور دادورز اجرای احکام مدنی دادگستری قزوین، عوامل یگان حفاظت و نماینده حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان به اجرا درآمد که در همین خصوص از ملک موضوع حکم به متراژ 5 هزارو 224 مترمربع رفع تصرف به عمل آمد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان