۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین اقامت بیش از ۶۰۰هزار گردشگر در مراکز اقامتی قزوین
کد خبر: ۳۳۸۹۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۸ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان خبر داد

اقامت بیش از ۶۰۰هزار گردشگر در مراکز اقامتی قزوین

مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان قزوین از اقامت بیش از ۶۰۰ هزار گردشگر در واحدهای اقامتی رسمی استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

اقامت بیش از ۶۰۰هزار گردشگر در مراکز اقامتی قزوین

علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۶۰۰هزار مسافر در واحدهای اقامتی رسمی استان اعم از هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مهمانپذیرها و خانه مسافرها اسکان داشتند.

وی در ادامه از افزایش میزان اقامت گردشگران نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ خبر داد و افزود: تنوع اقلیمی، آثار تاریخی متعدد، جاذبه‌های بکر طبیعی، فرهنگ غنی مهمان نوازی و آیین‌های سنتی مناطق مختلف استان قزوین ظرفیت مناسبی را برای جذب بیشتر گردشگران و تثبیت جایگاه مقصدی استان فراهم کرده و از ابتدای امسال تاکنون شاهد رشد ۱۸ درصدی میزان شب اقامت نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین تقویت زیر ساخت‌های گردشگری برای افزایش اقامت مسافران را از اولویت‌های این اداره کل بیان کرد و گفت: هم اکنون۱۴هتل، ۲ هتل آپارتمان، ۱۵ مهمان‌پذیر، ۴۷خانه‌مسافر و ۹ اقامتگاه بوم‌گردی تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین آماده میزبانی از مسافران و گردشگران هستند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان