۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۱۳۵داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه قزوین، البرز و آبیک ثبت‌نام کردند/ ۸۸درصد داوطلبین فوق لیسانس هستند
کد خبر: ۳۳۸۹۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۷ ساعت: ۸:۸ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

۱۳۵داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه قزوین، البرز و آبیک ثبت‌نام کردند/ ۸۸درصد داوطلبین فوق لیسانس هستند

فرماندار قزوین گفت: از مجموع ۷روز ثبت‌نام ۱۳۵نفر در حوزه مرکزی قزوین، البرز و آبیک ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۶نفر آقا هستند که معادل ۸۶درصد را به خود اختصاص داد.

۱۳۵داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه قزوین، البرز و آبیک ثبت‌نام کردند/ ۸۸درصد داوطلبین فوق لیسانس هستند

محمد شفیعی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره آخرین آمار نهایی داوطلبین در حوزه قزوین، البرز و آبیک اظهار کرد: با دستور شروع انتخابات از ساعت ۸صبح دهم آذرماه نیز مراحل ثبت نام در ستاد مرکزی انتخابات حوزه قزوین، البرز و آبیک آغاز و در ساعت ۱۸روز شانزدهم آذرماه به اتمام رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد ۱۲نفر بعداز ساعت ۶بعدازظهر وارد فرمانداری شده و فرایند اولیه ثبت‌نام را انجام داده بودند لذا ثبت‌نام این افراد تا ساعت ۲۲به طول انجامید.

فرماندار قزوین ادامه داد: از مجموع ۷روز ثبت‌نام ۱۳۵نفر در حوزه مرکزی قزوین، البرز و آبیک ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۶نفر آقا هستند که معادل ۸۶درصد را به خود اختصاص داد و ۱۹نفر هم خانم هستند.

۸۸درصد داوطلبین فوق لیسانس هستند

این مقام مسئول بیان کرد: از مجموع تحصیلاتی که این افراد داشتند فوق لیسانس ۸۸درصد شامل ۱۱۴نفر، دکترا ۱۲درصد شامل ۱۶نفر و حوزوی هم ۵نفر بودند که معادل فوق لیسانس محسوب شد.

شفیعی اضافه کرد: مشاغل این افراد در حوزه پزشکی ۷نفر شامل ۵درصد، ۱۹نفر هم فرهنگی شامل ۱۴درصد، اما بیشترین تعداد مراجعین و داوطلبین به حوزه انتخابیه ۴۷نفر کارمندان شامل ۳۵درصد هستند و بازنشستگان هم ۱۲نفر که ۸/۸درصد را شامل شده و ۱۳نفر استاد دانشگاه داشتیم که ۹ونیم درصد را به خود اختصاص داد.

فرماندار قزوین ادامه داد: ۱۷نفر مشاغل آزاد بودند که ۱۲ونیم درصد را به خود اختصاص داد و مجموعه سایر هم ۱۰/۳درصد، بیکار ۲نفر و مجموعا ۵نفر روحانی ثبت نام کردند که یک نفر اختصاصا شغل مبلغ و امام جماعت را دارا بود و ۲نفر هم نماینده فعلی و وکیل یا قاضی هم یک نفر ثبت نامی داشتیم.

۱۲نفر از داوطلبین مجرد هستند

وی یادآور شد: از مجموع ۱۳۵نفر تعداد ۲۶نفر دارای سابقه ایثارگری که از خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان یا دارای جبهه بودند.

این مسئول عنوان کرد: در حوزه رده سنی که سن ۳۰سال تا ۷۵ سال ملاک ثبت‌نام است نیز ۲۶نفر ۳۰تا ۳۵سال شامل ۱۹/۲ درصد، ۳۶تا ۴۰سال ۲۲نفر شامل ۱۶/۲ درصد، ۴۱تا۴۵ساله ۲۳نفر که ۱۷درصد، ۴۶تا۵۰ سال نیز ۲۶نفر که ۱۹/۲درصد و ۵۱تا۵۵ سال ۱۷ نفر شامل ۱۲نیم درصد، ۱۵نفر هم در رده ۵۶ و ۶۰ سال شامل ۱۱درصد، ۶۱تا۶۵ سال شامل ۳نفر که ۲/۲درصد و یک نفر هم بین ۷۱تا۷۵ سال در بین داوطلبین بود.

وی در پایان گفت: در مجموع داوطلبین نیز در بین آقایان ۷نفر مجرد و در بین بانوان ۵نفر مجرد هستند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان