۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کاندیداها از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی بپرهیزند
کد خبر: ۳۳۸۹۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۶ ساعت: ۱۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

کاندیداها از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی بپرهیزند

استاندار قزوین گفت: کسی که می‌خواهد قانون‌گذاری کند، خود باید قانون مدار نیز باشد؛ لذا کاندیداها فقط در زمان مشخص مجاز به تبلیغ هستند و باید از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.

کاندیداها از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی بپرهیزند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، هدایت الله جمالی پور عصر امروز(شنبه) در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات شهرستان قزوین اظهار کرد: امیدوارم که انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و افتخاری بزرگ را بار دیگر در ایران شاهد باشیم تا از توطئه‌ها عبور کنیم.

وی افزود: امروز آخرین روز ثبت نام کاندیداها است و بلافاصله از فردا فرآیند رسیدگی به صلاحیت کاندیداها اجرا می‌شود و کار هیئت اجرایی از فردا آغاز خواهد شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز مردم ما نسبت به گذشته بصیر و آگاه‌تر هستند به طوری که به سوی بداخلاقی‌ها نمی‌روند و از کاندیداها می‌خواهیم که خود را ملتزم به قانون بدانند و رسما حکم قانون را رعایت کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: کسی که می‌خواهد قانون‌گذاری کند نیز خود باید قانون مدار باشد لذا کاندیدا فقط در زمان مشخص مجاز به تبلیغ هستند و از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.

جمالی پور در ادامه گفت: کاندیداها باید اخلاق را رعایت کنند و بدانند که به هر قیمتی نباید وارد مجلس شد چراکه مردم باید بتوانند اعتماد کنند.

نقد کارشناسی و عالمانه ایرادی ندارد

وی عنوان کرد: هئیت‌های اجرایی و نظارتی تمام تحرکات را رصد می‌کنند و امیداوریم بهترین انتخابات تاریخ از لحاظ قانونی و مشارکت را داشته باشیم.

استاندار قزوین بیان کرد: هدف این است که فرمانداران به وظایف قانونی خود که برگزاری انتخابات پرشور است عمل کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: مردم ما به انقلاب خود دلبستگی دارند و با اصل نظام هیچ مسئله‌ای ندارند و از اصل جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند؛ مردم ما بصیر و آگاه هستند و اهمیت مجلس را به خوبی می‌دانند.

جمالی پور بیان کرد: سر صندوق‌های رای جای تبلیغ نیست و رسانه‌ها باید آگاه سازی کنند؛ ما در برابر تمامی کاندیداها براساس حکم و قانون عمل و به طور یکسان عمل می‌کنیم.

وی افزود: توصیه اصلی ما به کاندیداها تبعیت و پایبندی به حکم قانون است که از راه‌های جلب و مشارکت‌ حداکثری مردم پایبندی به قانون است.

این مقام مسئول عنوان کرد: توجه به امنیت ملی بسیار مهم است و نقد کارشناسی و عالمانه ایرادی ندارد اما باید در چارچوب قانون باشد.

استاندار قزوین با بیان اینکه تخلفات متعددی را به ما و سایر دستگاه‌ها گزارش کردند، گفت: درباره خطاهای انتخاباتی قصد شکایت از کسی را نداریم و کاندیداها باید توجه کنند که این موارد پیش نیاید تا بتوانیم انتخابات پرشوری را برگزار کنیم و از افراط که به منافع ملی آسیب می‌زند، بپرهیزیم.

جمالی پور در پایان بیان کرد: نمایندگان فعلی که کاندید شده‌اند، نمی‌توانند در مراسمات و همایش‌های اجتماعی که جنبه تبلیغی دارد حضور یابند مگر اینکه جنبه قانونی و الزامی داشته باشد.

انتهای پیام/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان