۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین وابستگی به امریکا و اروپا، به‌علت ضعف در ولایت مداری مسئولان ماست/ امروز نفوذ از بلاهای سنگین در کشور است
کد خبر: ۳۳۸۹۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۶ ساعت: ۸:۱۶ ↗ لینک کوتاه

وزیر سابق اطلاعات در قزوین:

وابستگی به امریکا و اروپا، به‌علت ضعف در ولایت مداری مسئولان ماست/ امروز نفوذ از بلاهای سنگین در کشور است

وزیر سابق اطلاعات در قزوین گفت: امروز نفوذ از بلاهای سنگین در کشور است و این پدیده به راحتی قابل کشف نیست؛ چراکه دشمن در این موضوع کارکشته است.

وابستگی به امریکا و اروپا، به‌علت ضعف در ولایت مداری مسئولان ماست/ امروز نفوذ از بلاهای سنگین در کشور است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام مصلحی در مراسم وفات حضرت معصومه(س) که شب گذشته(جمعه) در آستان مقدس امام زاده حسین(ع) به همت هیئت شمس الشموس در قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: در مسائل کلیدی و معارف معرفتی الهی ابتدا موارد سلبی و سپس ایجابی و بایدها مطرح شده و در ولایت مداری نیز ابتدا بیان شده که از چه کسی تبعیت نکنیم و سپس ولایت مداری درست و مصادیق ولایت مطرح شده است.

وی ادامه داد: طبق آیات قرآن افرادی که ایمان آورده و پیامبر(ص) را پذیرفته‌اند نباید ولایت مدار یهود و نصارا نباشند؛ این عدم تبعیت در جامعه امروز نیز صدق می‌کند و درواقع امریکا و اسرائیل را شامل می‌شود.

وزیر سابق اطلاعات ابراز کرد: امروز یک عده در راستای حل مشکلات تمام چشم امیدشان به اروپا و غرب است که این موضوع قابل پذیرش نیست.

وی افزود: دلیل همراهی و تبعیت از اروپا و امریکا به عنوان یهود و نصارای عصر حاضر باور به ضربه خوردن از جانب آن‌هاست و برخی گمان می‌کنند عدم تبعیت از آن‌ها با تحریم همراه است.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: در برجام شش سال است که کشور به بهانه مشکل داشتن اروپا و امریکا معطل شده اما نتیجه‌ای منفی به همراه داشت که در انتخابات ریاست جمهوری پیشین ظهور پیدا کرد.

وی ادامه داد: پس از ماجرای برجام و عربده کشی‌های امریکا شاهد اتفاقاتی در منطقه بودیم که انهدام پهپاد امریکایی از جمله آن‌هاست که از عنایات بزرگ الهی به شمار می‌آید.

وابستگی به غرب و اروپا علت ضعف در ولایت مداری است

مصلحی گفت: در چهل سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد شاهد فتوحات و فضل‌های مختلف الهی بودیم؛ ما از گذشته تاکنون لطمه‌های مختلفی از جانب امیدواران به غرب و اروپا دیده‌ایم.

وی افزود: طبق اطلاعات سازمان برنامه و بودجه، بودجه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس برای جنگ هزینه می‌شد بین 13تا 17درصد بودجه کل کشور بود، این درحالی‌ست که کشورهای مختلف جهان از صدام حمایت می‌کردند و بیش از 70میلیارد دلار به آن پرداخت کرده‌اند.

وزیر سابق اطلاعات بیان کرد: در زمان جنگ چهل میلیارد دلار از طرف عربستان به صدام کمک می‌شد اما امروز تمام این هزینه‌ها به شکست خورده؛ درواقع در آن زمان تمام کشورها مقابل ما بودند اما امدادهای غیبی همراه ایران بود.

وی ادامه داد: طبق حدیث قدسی عزت در نزدیکی و رابطه با خدا قرار دارد این درحالی‌ست که مردم در دربار سلاطین به دنبال آن هستند.

این مقام مسئول با اشاره به جایگاه امداد الهی در کشور گفت: در انهدام پهپاد امریکایی و حوادث پس از آن در مقابله با دشمن از نمونه‌های امداد الهی است.

وی اظهار کرد: امروز مشکل بزرگ ما عدم تکیه بر خود است؛ رهبر معظم انقلاب در ماجرای برجام بارها تاکید کردند که بر توان خود تکیه کنیم اما بسیاری از ما در ولایت مداری ضعف داریم که علت عمده آن وابستگی به غیر است.

مصلحی بیان کرد: مسائل و مفاسد موجود، اشرافی‌گری و مواردی از این دست از عدم ولایت مداری ما سرچشمه می‌گیرد و این موضوع در تمام طول تاریخ بشر از جمله ولایت امیرالمؤمنین(ع) وجود داشته است.

نفوذ و نفی جرات‌مندی از برنامه‌های دشمن برای نابودی انقلاب است

وی افزود: فتنه 88 و 98بسیار دارای اهمیت است، شش سال پیش سه دستگاه اطلاعاتی انگلیس، امریکا و صهیونیست‌ها برای متوقف کردن انقلاب برنامه ریزی و فکر کردند اما امروز امریکا و اروپا روبه فروپاشی است.

وزیر سابق اطلاعات ابراز کرد: بررسی سخنان یک سال گذشته ترامپ فروپاشی اقتصادی امریکا را نمایان می‌کند، همچنین مسائل فرهنگی، اجتماعی و نظامی آن‌ها نیز رو به افول است.

وی ادامه داد: 14میلیون مقاله مختلف در امریکا فروپاشی این کشور را بررسی کرده‌اند که 70درصد آن‌ها انقلاب اسلامی ایران را علت این بروز روند می‌دانند به همین علت برای ایجاد فتنه برنامه ریزی می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته موارد مختلفی را برای ایجاد فتنه و آسیب به انقلاب اسلامی طراحی کرده‌اند که نفوذ و گرفتن جرات از جمله آن‌هاست.

وی افزود: امروز نفوذ از بلاهای سنگین در کشور است و این پدیده براحتی قابل کشف نیست چراکه دشمن در این موضوع کارکشته است.

مصلحی ابراز کرد: ولایت پذیری در عملیات‌های بزرگ و آتش به اختیار راه دشمن را می‌بندد، امروز ولایت مداری شکل و جلوه خاصی داشته و دارای تاثیر است که نمونه آن در فتنه 98 و 88 و ورود رهبر معظم انقلاب قابل مشاهده است.

وی در پایان تصریح کرد: عزت، پیشرفت، به موفقیت و جایگاه بالا رسیدن دارای هزینه است که شهید حججی‌ها بهای آن هستند. هنوز فتنه به پایان نرسیده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما در یک گردنه و پیچ مهم و سختی قرار داریم و به حول قوه الهی با استقامت و مقاومت مردم از آن عبور می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان