۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ثبت‌نام ۱۰۹ داوطلب قزوینی در پایان روز پنجم
کد خبر: ۳۳۸۹۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۴ ساعت: ۱۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد

ثبت‌نام ۱۰۹ داوطلب قزوینی در پایان روز پنجم

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در پایان روز پنجم، تعداد ثبت‌نام کنندگان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قزوین به ۱۰۹نفر رسید.

ثبت‌نام ۱۰۹ داوطلب قزوینی در پایان روز پنجم

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: تعداد ثبت نامی‌های داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان قزوین تا پایان روز پنجم به 109نفر رسید که تعدادی از آنها از طریق وزارت کشور و تعدادی نیز از طریق مراجعه به فرمانداری‌ها داوطلبی خود را اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: 66نفر از ثبت نامی‌ها از حوزه قزوین، آبیک و البرز، 26نفر از حوزه بوئین زهرا و 17نفر نیز از حوزه تاکستان بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ابراز کرد: 93نفر از داوطلبین مرد و 16نفر از آن‌ها زن هستند و میزان ثبت‌نامی‌ها نسبت به دوره دهم 78درصد افزایش یافته است.

وی افزود: 91 نفر از داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد، 14نفر دکتری و 4نفر نیز دارای مدارک حوزوی هستند.

این مقام مسئول عنوان کرد: رده سنی ثبت نامی‌ها بین متولدین 1368تا 1324قرار دارد.

وی در پایان گفت: در بین ثبت‌نام کنندگان داود محمدی نماینده فعلی قزوین، آبیک و البرز و روح‌الله بابایی‌صالح نماینده بوئین زهرا و آوج و دو نفر نیز از نمایندگان دوره‌های گذشته حضور داشتند.

گفتنی است؛ در مجموع چهار روز نخست ثبت‌نام دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، ۶۳نفر از استان قزوین داوطلب نمایندگی شدند که این آمار در پایان روز پنجم به 109نفر رسید.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان