۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سد نهب سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد/ با احداث گلخانه در تاکستان به‌دنبال اشتغال‌زایی هستیم
کد خبر: ۳۳۸۹۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۴ ساعت: ۱۴:۱۰ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استانداری قزوین:

سد نهب سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد/ با احداث گلخانه در تاکستان به‌دنبال اشتغال‌زایی هستیم

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: سد نهب که برای اجرای طرح کاشت نهال انتخاب شده ‌است یک پروژه‌ی ملی است که در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سد نهب سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد/ با احداث گلخانه در تاکستان به‌دنبال اشتغال‌زایی هستیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح ‌قزوین؛ علی فرخزاد در همایش طرح نهال‌کاری همگانی برای ایرانی سرسبز که ظهر امروز(پنج‌شنبه) در سالن ورزشی شهرستان تاکستان برگزار شد؛ اظهار کرد: خاک یک منبع محیط زیست است که نقش مهم و اساسی را در زندگی انسان تداعی می‌کند که متاسفانه ما قدردان این نعمت بزرگ نیستیم.

وی افزود: خاک سرمایه‌ی ارزشمند کشور ما است که از آن حفاظت نکرده‌ایم.

معاون عمرانی استانداری قزوین اذعان کرد: طرح کاشت نهال ۱۴ میلیونی در سراسر کشور در حال ‌برگزاری است که مناطق مختلف استان قزوین سهم‌بسزایی در این طرح به ‌عهده‌ دارد.

وی گفت: سد نهب که برای اجرای طرح کاشت نهال انتخاب شده ‌است یک پروژه‌ی ملی است که در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول ابراز کرد: امروزه دغدغه‌ی اشتعال‌زایی وظایف کلیدی هر دولت است که دلیل تلاش ما برای احداث گلخانه در تاکستان، اشتغال‌زایی برای مردم این منطقه است.

وی ادامه داد: انتخاب سد نهب تاکستان به عنوان محلی برای کاشت نهال در کنار سد، احیای منابع طبیعی و کشاورزی است زیرا وظیفه‌ همه آحاد جامعه احیاء، نگهداری و توسعه منابع طبیعی است.

فرخزاد عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای برای توسعه و رونق گردشگری مسئله‌ای مهم است که مورد توجه دولت قرار گرفته ‌است.

وی ادامه داد: انتخاب تاکستان به عنوان مکانی برای کاشت نهال و احداث گلخانه نشان می‌دهد که دولت به نقاط مختلف استان توجه دارد و تمام مناطق استان حائز اهمیت هستند.

ان مقام مسئول در پایان گفت: طرح بسیج درختکاری قداست و ارزش این جایگاه و این عمل زیبا را نشان می‌دهد که مردم و دولت باید همراه و همدل برای حفظ منابع تلاش کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان