۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کشف ۶دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه در قزوین
کد خبر: ۳۳۸۸۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۳ ساعت: ۱۵:۳۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبر داد

کشف ۶دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در راستای گسترش امنیت و آرامش شهروندان و دستگیری ۱۹خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری اموال مسروقه در شهرستان قزوین خبر داد.

کشف ۶دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه در قزوین
سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاسخگویی به مطالبات شهروندان با هدف پاکسازی نقاط آلوده از لوث وجود مجرمان و معتادان متجاهر، مرحله‌اي ديگر از اين طرح در سطح شهرستان قزوین طی 48 ساعت با حضور کليه پليس‌هاي تخصصي، کوپ و يگان امداد با اشراف اطلاعاتي دقيق به مرحله اجرا درآمد. 
 
این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و شناسایی اماکن و پاتوق مجرمان در نقاط آلوده ضمن هماهنگی قضائی در چند عملیات مشترک، 19معتاد خرده‌فروش موادمخدر را دستگیر و مقدار یک کیلو و 26گرم انواع مواد مخدر که همه آنها بسته بندی و آماده فروش بودند، کشف کردند.
 
وی از توقیف 8دستگاه موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و گفت: کشف 4دستگاه موتورسیکلت و 2دستگاه خودرو، 11دستگاه گوشی تلفن همراه و 7دستگاه ضبط و باند مسروقه و دستگیری 8سارق و مالخر از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.
 
فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در این طرح 48 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد به 8 واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و تعداد 5 باب ضایعاتی نیز تعطیل شد.
 
حاجیان در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در استان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان