۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۴نماینده همزمان در محل ثبت نام حضور پیدا خواهند کرد/۲ گزینه‌ نهایی از طریق نظرسنجی معرفی می‌شوند
کد خبر: ۳۳۸۸۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۳ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب‌اسلامی استان قزوین:

۴نماینده همزمان در محل ثبت نام حضور پیدا خواهند کرد/۲ گزینه‌ نهایی از طریق نظرسنجی معرفی می‌شوند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: ۴نماینده در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک همزمان در محل ثبت نام حضور پیدا خواهند کرد.

۴نماینده همزمان در محل ثبت نام حضور پیدا خواهند کرد/۲ گزینه‌ نهایی از طریق نظرسنجی معرفی می‌شوند

رضا سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به ساز و کارهای پیش روی این شورا اظهار کرد: طبق برنامه هیئت مدیره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، فعالیت‌های سه مرحله‌ای این شورا در دو مرحله به پایان رسید.

وی افزود: مرحله نهایی این شورا بعد از ثبت‌نام همزمان ۴نماینده منتخب از سوی مجمع عمومی یک هزاری نفری مردم شهرستان‌هایی قزوین، البرز و آبیک انجام خواهد گرفت.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب‌اسلامی استان قزوین بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های از پیش صورت گرفته؛ نظرسنجی از عموم مردم توسط دو مرکز رسمی و تخصصی در انتخاب دو کاندیدای نهایی صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: بنابراین دو کاندیدایی که از اقبال مردمی بالایی برخوردارند، به عنوان گزینه‌های نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک معرفی خواهند شد.

جایگزین حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی تعیین شده است

سبحانی‌فر در خصوص ادامه چگونگی روند فعالیت این شورا پس از انصراف یکی از منتخبین مردم در مجمع عمومی یک هزار نفری گفت: بدون شک هیئت مدیره شورای ائتلاف نیروی‌های انقلاب اسلامی مصوباتی را از قبل در این خصوص و موضوعاتی که در فرایند انتخابات طبیعی است و احتمال می رود را ترتیب دیده بود؛ لذا طبق مصوبات این شورا پنجمین نفر از کاندیدایی که در انتخابات مجمع عمومی مورد اعتماد مردم قرار گرفته بود جایگزین عضو انصرافی خواهد شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به اتحاد و همدلی روز افزون نیروهای انقلاب اشاره کرد و گفت: وحدت و یکپارچگی نیروهای انقلاب در شرایط مطلوبی قرار دارد و عموم مردم هم با حضور در مجمع یک هزار نفری شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک بر قوام و پایداری این وحدت افزودند.

وی عنوان کرد: بدون شک نیروهای انقلاب اسلامی که تمامی آحاد مردم جامعه را تشکیل می‌دهند درصدد هستند که با انتخابی کارآمد، مجلس کارآمدی را به وجود آوردند.

سبحانی‌فر در پایان اعلام کرد: تنها مرجع قانونی و رسمی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، کانال تلگرامی این شورا به آدرس etelafeqazvin@ است و هرگونه اخبار و اطلاعیه خارج از این کانال، رسمی نبوده و فاقد اعتبار است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان