۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۷داوطلب در حوزه شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت‌نام کردند/ خبری از حضور نمایندگان مجلس فعلی نیست
کد خبر: ۳۳۸۸۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۲ ساعت: ۱۴:۱۵ ↗ لینک کوتاه

گزارش خبرنگار صبح قزوین در سومین روز از ثبت‌نام انتخابات؛

۷داوطلب در حوزه شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت‌نام کردند/ خبری از حضور نمایندگان مجلس فعلی نیست

در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبین مجلس شورای اسلامی ۷نفر در حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت‌نام کردند.

۷داوطلب در حوزه شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز ثبت‌نام کردند/ خبری از حضور نمایندگان مجلس فعلی نیست

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سومین روز از ثبت‌نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طبق دو روز گذشته از ساعت 8صبح آغاز به کار کرد.

در نخستین ساعت از این روز سه نفر شامل دو خانم و یک آقا با سن‌های 30، 39و 32ساله برای ثبت‌نام به حوزه مرکزی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز مراجعه کردند.

لیلا قنبری گلجه دارای کارشناسی ارشد حقوق و کارشناسی الهیات و فقه و حقوق اسلامی و مشاور حقوقی یکی از این سه نفر بود.

داوطلب بعدی موسی نظری 54ساله با مدرک کارشناسی ارشد امور دفاعی و بازنشسته نیروی زمیتی ارتش بود که خود را از نظر گرایش سیاسی مستقل اعلام کرد.

ساناز ابوالقاسمی، 32ساله، کارشناس ارشد معماری و طراحی شهری، مدرس دانشگاه و طراح و مجری پروژه‌های ساختمانی پنجمین مراجعه کننده به این حوزه انتخاباتی بود.

یک نفر نیز به دلیل نقص مدارک از ثبت نام در این روز بازماند.

در ساعت‌های پایانی امروز نیز دونفر آقا در این حوزه انتخابی ثبت‌نام کردند و جمع ثبت‌نام کنندگان تا پایان روز سوم در حوزه شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز به 7 نفر رسید. داوطلبان امروز در رده‌های شغلی بازنشسته، کارمند، کارشناس حقوق و آزاد قرار داشته و تمام آن‌ها دارای مدرک کارشناسی ارشد بودند.

گفتنی است؛ دو روز نخست ثبت‌نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجموعأ 26 نفر در استان قزوین ثبت نام کردند که شامل 15نفر در حوزه قزوین، آبیک و البرز، 6نفر در حوزه بوئین زهرا و 5 نفر نیز در تاکستان بودند.

نام نویسی‌ها طی دو روز گذشته تا این لحظه نشان می‌دهد که هیچ اثری از ثبت‌نام نمایندگان فعلی مجلس استان قزوین و افراد سرشناس و هفت مدیرکلی که برای شرکت در انتخابات استعفا داده بودند، نیست. گویا همه‌ی این افراد زمان ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول کرده‌اند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان