۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نام نویسی ۲۶داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در قزوین
کد خبر: ۳۳۸۸۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۱ ساعت: ۱۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد

نام نویسی ۲۶داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در قزوین

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تعداد داوطلبان ثبت‌نامی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان قزوین را تا پایان روز دوم ثبت نام، ۲۶ نفر اعلام کرد.

نام نویسی ۲۶داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در قزوین

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قزوین 10نفر ثبت‌نام کردند که هشت نفر در حوزه قزوین، آبیک و البرز و دو نفر نیز در حوزه بوئین زهرا بودند و در حوزه تاکستان نیز ثبت‌نامی نداشتیم.

وی ادامه داد: با پایان یافتن دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد ثبت‌نام 26نفر بودیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ابراز کرد: در مجموع دو روز 26ثبت‌نامی داشتیم که 15نفر از این افراد در حوزه قزوین، آبیک و البرز، 6نفر در حوزه بوئین زهرا و 5 نفر نیز در تاکستان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: این داوطلبین شامل24 نفر مرد و 2 نفر زن است و تعداد ثبت‌نام نسبت به روز مشابه در دوره دهم 44درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول عنوان کرد: 23نفر از داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد، دو نفر دکتری و یک نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

وی در پایان گفت: ثبت‌نام کنندگان در رده سنی 30تا 59سال قرار دارند که ۴ نفر از داوطلبان استاد دانشگاه، 4نفر دارای شغل آزاد، 4 نفر بازنشسته، 3 نفر فرهنگی، 5 نفر کارمند، یک روحانی و یک پزشک بوده و 4نفر نیز از دیگر قشرها هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان